×
×

با دکلمه بازیگر و شاعر سرشناس حسین سلیمانی
جاوید شفیعی برای نخستین بار از «بغض جدایی» خواند

  • کد نوشته: 391189
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی، با نخستین حضور رسمی‌اش در عرصه موسیقی قطعه «بغض جدایی» را با دکلمه حسین سلیمانی، بازیگر و شاعر سرشناس کشورمان به انتشار رساند.

    جاوید شفیعی برای نخستین بار از «بغض جدایی» خواند
  • تک آهنگ بغض جدایی با صدای جاوید شفیعی منتشر شد

    نخستین آهنگ رسمی جاوید شفیعی با آهنگسازی علی اعظمی و دکلمه حسین سلیمانی تحت عنوان «بغض جدایی»، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی، با نخستین حضور رسمی‌اش در عرصه موسیقی قطعه «بغض جدایی» را با دکلمه حسین سلیمانی، بازیگر و شاعر سرشناس کشورمان به انتشار رساند.

    شفیعی همچنین قطعاتی را با مدیریت میلاد اکبری آهنگساز و تنظیم کننده شناخته شده موسیقی تولید کرده است که به‌ زودی در فضای رسمی منتشر خواهد شد
    این خواننده از سال ۱۳۸۴ با حضور در کلاس‌های آواز و ردیف ایرانی استاد مهران زمانی پا به عرصه موسیقی گذاشته و در ادامه در کلاس‌های آواز استاد مهدی فلاح شرکت کرده و ساز تار را نزد استاد ئلشن قسیمی آموخته است.

    در نخستین تک آهنگ منتشر شده از جاوید شفیعی با عنوان «بغض جدایی» ، مهدی میرزایی ترانه سرا، علی اعظمی آهنگساز، میلاد اکبری تنظیم کننده و میلاد فرهودی میکس و مستر، گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «بغض جدایی» با صدای جاوید شفیعی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان»شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=391189
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *