×
×

سی و شش و سی و هفتمین شماره
فصلنامه خانه موسیقی منتشر شد

  • کد نوشته: 389558
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • سی و شش و سی و هفتمین شماره فصلنامه خانه موسیقی ویژه زمستان ۱۳۹۸ و بهار ۱۳۹۹ با مطالب متنوعی پیرامون فعالیت های این نهاد منتشر شد.

    فصلنامه خانه موسیقی منتشر شد
  • فصلنامه خانه موسیقی

    همزمان با انتشار فصلنامه جدید خانه موسیقی، امکان دانلود و مشاهده این شماره از روی سایت فراهم شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از خانه موسیقی، سی و شش و سی و هفتمین شماره فصلنامه خانه موسیقی ویژه زمستان ۱۳۹۸ و بهار ۱۳۹۹ با مطالب متنوعی پیرامون فعالیت های این نهاد منتشر شد.

    در این شماره که زیر نظر کانون پژوهشگران خانه موسیقی و به سردبیری حمیدرضا عاطفی منتشر شده، گزارش هایی از نشست های ماهیانه خانه موسیقی، برگزاری سومین نمایشگاه ساز خانه، آئین خاکسپاری زنده یاد هوشنگ ظریف و … منتشر گردیده است.

    سرمقاله این شماره به قلم سردبیر با عنوان “نه کرونایی آمده نه کرونایی رفته!” نگاهی به اتفاقات موسیقی در ماه های اخیر دارد. همچنین در این شماره علاوه بر گفتگو با روسای کانون های ده گانه خانه موسیقی، مطالبی با عناوین “پداگوزی علم و تکنیک جهانی” و “آشنایی با یک ساز غریب” آمده است

    در شماره اخیر فصلنامه خانه موسیقی گفتگویی با داربیوش پیرنیاکان(دبیر و سخنگوی شورای عالی خانه موسیقی) پیرامون فعالیت های این نهاد از ابتدای تاسیس تاکنون، انتخابات پیش رو و …صورت گرفته است.

    لازم به توضیح است، علاقمندان می توانند این شماره از فصلنامه داخلی خانه موسیقی را از این لینک دانلود و مشاهده نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=389558
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *