×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید
تقدیم «قادانی من آلیم» با صدای دکتر علیرضا خیابانی به مدافعان سلامت

  • کد نوشته: 387836
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • قطعه موسیقی آذربایجانی «قادانی من آلیم» با صدای دکتر علیرضا خیابانی به مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان‌ها و روح بلند تمام عزیزان جان‌باختگان ویروس کرونا تقدیم شد.

    تقدیم «قادانی من آلیم» با صدای دکتر علیرضا خیابانی به مدافعان سلامت
  •  دکتر علیرضا خیابانی

    دکتر علیرضا خیابانی

    خیابانی شاعر، نویسنده و خواننده که طی سال‌های گذشته عمده آثارش را به زبان‌های ترکی، آذری و فارسی در پانزده دیوان شعر و سه جلد کتاب منتشر کرده است، قطعه «قادانی من آلیم» را با تنظیم بهمن میرزازاده تولید و در دسترس مخاطبین قرار داده است.

    علیرضا خیابانی با نگاشتن یادداشتی ، در این زمینه عنوان کرده است: «از ابتدای شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا (کووید۱۹)، اعضای خانواده بزرگ کادر درمان از جمله پزشکان و پرستاران با فداکاری در میدان مبارزه با ویروس همه‌گیر حاضرند. با شیوع این بیماری، مسئولیت کادر درمانی بیش از گذشته سنگین شده است و جامعه پزشکان و تیم پزشکی و پرستاران بیشتر از عموم مردم در معرض خطر این بیماری قرار دارند و با تحمل مشقت فراوان برای نجات مردم تلاش می کنند، جانفشانی و ایثارگری مدافعان سلامت در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست، سر تعظیم در مقابل مدافعان سلامت فرو می‌آورم. انتشار «قادانی من آلیم» در جهت بهبود روحیه شهروندان و همچنین ادای احترام به مدافعان تلاشگر سلامت جامعه بوده و به شهروندان محترم و کادرهای درمانی، بهداشتی و خدمات سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیم می‌شود.»

    بهمن میرزازاده (صدابرداری، میکس-مسترینگ و نظارت ضبط)، پویا راعیان و داریوش اسدالله پور (صدابرداران)، محمد باقر آقا میری (نگارگر)، استودیو ندای ایماژ تبریز-داریوش (ضبط) و غلامرضا میرزازاده به عنوان تهیه کننده و مدیر هنری این اثر، دیگر عوامل تولید قطعه «قادانی من آلیم» بوده‌اند.

     

    آنلاین بشنوید:

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=387836
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *