×
×

نادر مشایخی میهمان سومین «وب‌یاد کرونا» می شود

  • کد نوشته: 386022
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • سومین وب‌یاد کرونا، در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا، دوشنبه، ۲۶ خرداد در صفحه اینستاگرام دانشگاه استاد فرشچیان پخش زنده خواهد شد.

    نادر مشایخی میهمان سومین «وب‌یاد کرونا» می شود
  • سومین وب‌یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا زنده پخش خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، سومین وب‌یاد کرونا، در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا، دوشنبه، ۲۶ خرداد در صفحه اینستاگرام دانشگاه استاد فرشچیان پخش زنده خواهد شد.

    این برنامه با حضور نادر مشایخی، پیشکسوت موسیقی و مسعود ناصری، مدیرکل امور هنری فرهنگستان هنر که کارشناس هنری این وب‌یاد خواهد بود، برگزار می‌شود.

    دانشگاه هنرهای اسلامی‌ـ‌ایرانی استاد فرشچیان از تابستان ۱۳۹۸ طرح مشترکی را با فرهنگستان هنر با عنوان “تاریخ شفاهی هنرهای سنتی ایران” آغاز کرده و در این یک سال توانسته با همکاری فرهنگستان هنر، مجموعه گفت‌وگو‌هایی را با پیشکسوتان هنرهای سنتی در حوزه‌های خوش‌نویسی، نگارگری و سفالگری و… ضبط و ثبت کند.

    سومین وب‌یاد کرونا رأس ساعت ۲۰ امروز در صفحه اینستاگرام تاریخ شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی‌ـ‌ایرانی استاد فرشچیان، به نشانیoh.farshchianuniversity به‌صورت زنده پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این وب‌یاد به صفحه مجازی مذکور، مراجعه کنند.

    در برنامه‌های آتی نیز از استادان و پزشکان برای حضور در این وب‌یاد، دعوت خواهد شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=386022
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *