×
×

گفت‌وگوی سپند امیرسلیمانی با مردی که دوست تمساح‌هاست

  • کد نوشته: 385415
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • گفت‌وگوی سپند امیرسلیمانی با مردی که دوست تمساح‌هاست

  • ملک‌دینار شجره، مردی که با هزینه شخصی به گاندوها (نوعی تمساح) غذا رسانی می‌کند، تازه‌ترین مهمان برنامه «مکث» خواهد بود.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که امشب (جمعه ۲۳ خرداد) ساعت۲۲:۳۰ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش می‌شود، سپند امیرسلیمانی، میزبان ملک دینار شجره می‌شود.

    ملک دینار شجره با هزینه شخصی به گاندوها (نوعی تمساح) غذا رسانی می‌کند. شجره با تلاش‌های فراوان نه تنها جلوی انقراض نسل گاندوها در منطقه را گرفت که با مراقبت و رسیدگی تعداد آنها را از ٨ به ٢٧ رسانده و در همان محل با استفاده از جاذبه‌های اکوتوریستی و محلی، اقامتگاه بومگردی ساخته است.

    سری جدید برنامه «مکث» مانند برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، با نگاه ویژه به کرونا، سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

    این برنامه اجتماعی به صورت گفت‌وگو میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، سپند امیرسلیمانی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت و رضا رفیع با صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=385415
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *