×
×

با کسب مجوزهای لازم

  • کد نوشته: 38280
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • مهدی کریمیان در مدت دو سالی که پروسه تولید آلبوم های خود را آغاز کرده، سه آلبوم متفاوت از هم و هر کدام شامل ۹ قطعه به ترتیب به آهنگسازی غلامرضا صادقی، بهزاد خدارحمی و شهرام قادری در سبک سنتی ـ پاپ و حفظ ارزش های هر یک تولید کرده است که همگی در مرحله کسب مجوز قرار دارند.

    با کسب مجوزهای لازم
  • Mehdi karimianموسیقی ایرانیان – لیا شیرازی: «فقط عاشق تو می شم» نام اولین تک قطعه از اولین آلبوم مهدی کریمیان است که به تازگی منتشر شده است.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، دکتر اسحاق انور ترانه این اثر را سروده و غلامرضا صادقی نیز ساخت موسیقی آن را بر عهده داشته است.

    این خواننده در مدت دو سالی که پروسه تولید آلبوم های خود را آغاز کرده، سه آلبوم متفاوت از هم و هر کدام شامل ۹ قطعه به ترتیب به آهنگسازی غلامرضا صادقی، بهزاد خدارحمی و شهرام قادری در سبک سنتی ـ پاپ و حفظ ارزش های هر یک تولید کرده است که همگی در مرحله کسب مجوز قرار دارند. در این سه آلبوم که مجموعه «عطر عاشقی» نام دارند و قرار است به ترتیب و در فاصله زمانی کم منتشر شوند، خواننده سعی کرده در بعضی از قطعات، گذری به گذشته و خاطرات موسیقی کمرنگ شده ای که اصطلاحا به آن «کوچه بازاری» می گویند، داشته باشد.

    به جزء ۴ قطعه که ترانه های آن توسط خواننده اثر سروده شده، اسحاق انور و احسان ایمنی اکثر ترانه های این سه آلبوم را سروده اند. هنرمندان خوش نامی همچون مجید اخشابی (نوازنده سنتور)، پیام طونی (ویلن)، بهزاد خدارحمی (سه تار)، اسحاق انور (سه تار و تار)، محمدرضا صادقی (کیبورد)، پرویز وزیری (نی) و بهروز قنسولی (قانون) نیز در این مجموعه به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که مهدی کریمیان آواز را از دوران نوجوانی نزد شاپور رحیمی آغاز کرده و سپس در محضر استادانی همون پناهی، وحید حیاتی، علی شهباری و حمیدرضا نوربخش در زمینه آواز کلاسیک و سنتی کسب هنر می کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=38280
       
    برچسب ها مهدی کریمیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *