×
×

با نوازندگی نوازندگان مطرح موسیقی ایرانی
«بازگشت جاودان» از ایمان عنصری منتشر شد

  • کد نوشته: 382794
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۹ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «بازگشت جاودان» اثری ست بی کلام از ساخته های ایمان عنصری، آهنگساز و نوازنده تار که در قالب ۹ قطعه و در دو بخش تکنوازی و گروه نوازی به اجرا در آمده است.

    «بازگشت جاودان» از ایمان عنصری منتشر شد
  • آلبوم بازگشت جاودان

    آلبوم موسیقی ایرانی «بازگشت جاودان» از ایمان عنصری، توسط این هنرمند منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «بازگشت جاودان» اثری ست بی کلام از ساخته های ایمان عنصری، آهنگساز و نوازنده تار که در قالب ۹ قطعه به عناوین «بازگشت جاودان»، «مقدمه برای ماهور»، «کرشمه»، «سرود مستانه»، «فیلی»، «بیداری»، «دلکش»، «عراق و «شادان» ساخته و پرداخته شده است.
    در بخشی از بروشور این اثر آمده است که شامل دو بخش تکنوازی و گروه نوازی است که رویکرد آهنگساز در بخش گروه نوازی، رسیدن به تلفقیقی میان صنایع موسییقی چند صدایی غربی و موسیقی دستگاهی ایرانی بوده است. این اثر از طریق طراحی هارمونی به صورت محسوس و حرکات کنترپوانتیک با فرمی نمایان تر بر ارکستراسیون سازهای ایرانی ساخته شده و استفاده از هارمونی و کنترپوان در کنار طراحی فرمال بر قطعات، باعث رنگ آمیزی و ایجاد بیانی نو در نوازندگی سازهای ایرانی شده است…

    ایمان عنصری ضمن آهنگسازی، نوازندگی تار و سه تار اثر تازه اش را نیز بر عهده داشته و نوازندگان شناخته شده موسیقی کشورمان سیاوش روشن (عود)، شروین مهاجر (کمانچه و کمانچه آلتو)، سعید دولت زارعی (نی)، پوریا فرجی (سنتور، سنتورباس، ویولونسل)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک) در کنار او به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین فربد فروغی (میکس-مسترینگ) و سعید شکرنیا (طراحی جلد) برخی دیگر از عوامل همکار در این مجموعه بوده اند.

    ایمان عنصری متولد ۱۳۶۲، دوره های فراگسری سه تار و تار را نزد اساتیدی چون ناصر ایزدی، عماد حنیفه، کمال پورتراب و…و آهنگسازی را نزد شهرام مظلومی گذارنده است. آلبوم های «هست» و «بی تابانه» از جمله آثار اوست.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «بازگشت جاودان» به آهنگسازی ایمان عنصری، به تازگی منتشر شده و علاقمندان می تواننند این اثر را در دو نسخه الکترونیک و فیزیکی تهیه نمایند.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=382794
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *