×
×

همزمان با هشتاد سالگی این شاعر سوررئال منتشر شد
شعر و صدای احمدرضا احمدی با موسیقی اردوان وثوقی در «سرانجام گاهی»

  • کد نوشته: 381581
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «سرانجام گاهی» با موسیقی اردوان وثوقی و کلام احمدرضا احمدی به مناسبت هشتادمین زادروز این شاعر نامدار معاصر منتشر شد.

    شعر و صدای احمدرضا احمدی با موسیقی اردوان وثوقی در «سرانجام گاهی»
  • آلبوم سرانجام گاهی منتشر شد

    آلبوم «سرانجام گاهی» با موسیقی اردوان وثوقی و کلام احمدرضا احمدی به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد این شاعر نامدار معاصر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آلبوم اشعار احمدرضا احمدی با صدای او و موسیقی اردوان وثوقی به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد این شاعر معاصر منتشر شد.

    آلبوم «سرانجام گاهی» به تهیه‌کنندگی موسسه مردم نهاد مهرگیتی ساخته شده و چاپ و انتشار آن توسط استودیو صبا صورت گرفته است. ضمن اینکه تمامی عواید حاصل از فروش این اثر توسط موسسه مهرگیتی به مدرسه‌سازی در مناطق کمتر برخوردار کشور اختصاص خواهد یافت.

    رضا اسماعیلی (عضوهیات مدیره موسسه مهرگیتی) درباره این آلبوم گفت: افتخار بزرگی است که این اثر فاخر فرهنگی توسط مهرگیتی انتشار یافته تا ضمن کمک به ارتقای سطح فرهنگ عمومی، عواید فروش آن به ساخت مدارس مناطق کمتر برخوردار نیز کمک کند.

    اردوان وثوقی آهنگساز و تنظیم کننده این اثر توضیح داد: ساخت موسیقی روی شعر و صدای شاعری همچون احمدرضا احمدی برای من مسئولیتی تاریخی، انتخابی دشوار و بختی بلند بود. برای حفظ نقش تاریخی صدای شاعر و اصالت اشعار، تن صدای شاعر و روایت اشعار را موضوع اصلی ساخت موسیقی قرار دادم و از آهنگسازی مستقل فاصله گرفتم.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=381581
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *