×
×

با انتشار پستی در صفحه شخصی این هنرمند اعلام شد
کیهان کلهر به تکنوازی آنلاینِ سه تار می پردازد

  • کد نوشته: 381396
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز بین المللی موسیقی ایرانی در اولین روز از سومین ماه بهاری ۱۳۹۹ در یک اجرای مجازی اینستاگرامی به تکنوازی سه تار می پردازد.

    کیهان کلهر به تکنوازی آنلاینِ سه تار می پردازد
  • اجرای آنلاین کیهان کلهر

    کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز بین المللی موسیقی ایرانی در اولین روز از سومین ماه بهاری ۱۳۹۹ در یک اجرایِ مجازیِ اینستاگرامی به تکنوازی سه تار می پردازد و این اجرا علاوه بر اینستاگرام از پلتفرم یوتیوب نیز پخش خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، استاد کیهان کلهر، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش وعده یک اجرای آنلاین را به مخاطبان و هوادارانش داد.

    این اجرا در قالب تکنوازی سه تار و در شامگاه پنجشنبه، یکم خرداد ماه سال جاری از صفحه این موزیسین بین المللی به صورت زنده ارائه خواهد شد.

    فروردین سال جاری نیز قرار بر نوازندگی کیهان کلهر با گروه جاده ابریشم بود که به دلایلی این اتفاق انجام نپذیرفت و یویوما به همراه دیگر دوستانِ این گروه، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت بی حضور کلهر به اجرا پرداختند.

    شایان ذکر است که ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ از شامگاه پنجشنبه، یکم خرداد ماه ۱۳۹۹ کیهان کلهر میهمان مجازی هواداران و کاربران در اینستاگرام و یوتیوب شده و به اجرای تکنوازی سه تار آنلاین می پردازد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=381396
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *