×
×

بازیگران مرد روی پوستر سریال جدید تلویزیون

  • کد نوشته: 379733
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • بازیگران مرد روی پوستر سریال جدید تلویزیون

  • همزمان با ادامه پخش سریال «#سرباز»، پوستر اولیه این مجموعه تلویزیونی با حال و هوای سربازی منتشر شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با گذشت قسمت های ابتدایی سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که روایتی از چالش‌ها و فراز و نشیب های زندگی یحیی و یلدا را به تصویر کشیده بود، به تازگی و در ادامه داستان، یحیی و رفقای هم خدمتی‌اش راهی دنیای سربازی شدند.

    همچنین همزمان با ورود سربازان، پوستر این سریال رمضانی که با حال و هوای دنیای سربازی و با طرحی از حسام حاجی پور طراحی شده نیز منتشر شد.

    «#سرباز» که در ۵۰ قسمت ساخته شده؛ شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود و پس از پایان ماه رمضان نیز به پخش خود ادامه خواهد داد.

    آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده از بازیگران این مجموعه هستند.

    «#سرباز» حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «#سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع … .

    سایر عوامل سریال «#سرباز»‌ عبارتند از ‌ حمید نعمت الله،‌ هادی مقدم‌دوست(نویسنده)، سعید بیات(دستیارکارگردان)، وحید کاشی(مدیر برنامه‌ریزی).

     

    https://musiceiranian.ir/?p=379733
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *