×
×

با مجموعه ای از نقاشی های رضا بهمنی
نخستین اثر رسمی میلاد آقایی با نام «یازده یک در یک» منتشر شد

  • کد نوشته: 378694
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «یازده یک در یک» نخستین اثر رسمی از میلاد آقایی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری بانگ آوای سارنگ منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    نخستین اثر رسمی میلاد آقایی با نام «یازده یک در یک» منتشر شد
  • آلبوم یازده یک در یک از میلاد آقایی

    آلبوم «یازده یک در یک» نخستین اثر رسمی از میلاد آقایی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری بانگ آوای سارنگ منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «یازده یک در یک» نام اثری ست که برای نخستین بار از میلاد آقایی همراه با نقاشی‌هایی از رضا بهمنی ساخته تولید و منتشر شده است.

    این آلبوم در قالب ۱۱ قطعه بی‌کلام در سبک کلاسیکال به عناوین «حیرت»، «گذشته»، «خیال»، «سنت»، «هوس»، «ترس»، «خلقت»، «تزویر»، «وطن» و «عشق» توسط آقایی ساخته و با تنظیم کاوه عابدین پرداخته شده است و نوازندگانی چون بهنام ابوالقاسم (پیانو)، پدرام فریوسفی (ویولون ۱و ۲ و آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویولونسل)، روشنک نوشی (فلوت)، فرامرز نیوپور (کلارینت) و… در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

    به استثناء ضبط قطعه «تزویر» که در استودیو خورشید با صدابرداری، میکس و مسترینگ مهدی رمضانی صورت گرفته، باقی قطعات در استودیو صبا با صدابرداری کاوه عابدین و مازیار باباباشی ضبط شده اند.

    میلاد آقایی متولد ۱۳۶۹ موسیقی را با فراگیری تار و سه تار آغاز کرده است. اوهمزمان با رشته تحصیلی اش در مهندسی مکانیکی، دروس نظری موسیقی همچون هارمونی و کنترپوان را آغاز به فراگیری کرده و بعدها آهنگسازی را از استادانی چون امین هنرمند و تنگیز شاولو تحصیل و نهایتا کارشناسی ارشد آهنگسازی دانشگاه تهران را نیز کسب کرد.

    رضا بهمنی متولد ۱۳۶۳ فعالیت خود را از ۱۳۷۸ با نشریه گل آقا به عنوان کارتونیست آغاز کرد. تحصیلات او در رشته گرافیک بوده و آثارش در این آلبوم نخستین بیان عرصه هنری او به شمار می آید.

    شایان ذکر است که آلبوم «یازده یک در یک» به عنوان نخستین اثر رسمی میلاد آقایی، از سوی بانگ آوای سارنگ (باس) راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند این اثر را به دو شکل الکترونیک و آنلاین یا فیزیکی و اورجینال خریداری نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=378694
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *