×
×

سینماگران ایرانی، در مواجهه با کرونا، موفق عمل کردند

  • کد نوشته: 377756
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • سینماگران ایرانی، در مواجهه با کرونا، موفق عمل کردند

  • ایمان خطیب‌زاده با نام بردن از هنرمندانی چون هدیه تهرانی، رخشان بنی‌اعتماد، پیمان معادی، اشکان خطیبی و …، عملکرد سینماگران ایرانی در مواجهه با بحران کرونا را موفق ارزیابی کرد.

    یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی اعتقاد دارد، هنرمندان ایرانی در فضای مجازی، در بحران کرونا، موفق و موثر عمل کرده‌اند.

    ایمان خطیب‌زاده، ارزیابی خود را از حضور هنرمندان و چهره‌ها در مواجهه با بحران کرونا، چنین بیان می‌کند: «هنرمندان ایرانی با توجه به امکانات موجود در ایران در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند و خیلی از آن‌ها توانستند ارتباط و همدلی خیلی خوبی با اقشار مختلف مردم داشته باشند.»

    او می‌گوید: «هنرمندان جریان‌ساز در مواجهه با بحران کرونا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام خیلی خوب توانستند مردم را با خودشان همراه کنند.»

    خطیب‌زاده مثال‌هایی را از فعالیت‌های هنرمندان در این ایام، مطرح می‌کند، از جمله می‌گوید: «مثلا رخشان بنی‌اعتماد (فیلمساز) به همراه مرضیه برومند و با همراهی اعضای خانه عروسک و هنرمندان دیگری نظیر محسن عبدالوهاب و مجتبی میرتهماسب، کمپین یادا (یاران درمانگران ایران) را از همان روزهای نخست فعال کردند و با همراهی خیریه یاران برکت مهر، کمک‌های مردمی را برای امدادرسانی و تجهیز بهداشتی مراکز درمانی در دوران کرونا جمع‌آوری کردند.»

    او ادامه می‌دهد: «همچنین می‌توان به فعالیتی که هدیه تهرانی در این ایام داشت اشاره کرد. نخستین بار، پیمان معادی با انتشار فیلمی از امدادرسانی هدیه تهرانی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از این موضوع پرده‌برداری کرد.

    خطیب‌زاده می‌گوید: «از ایام نوروز که ماجرای ادامه‌یافتن بحران کرونا قطعی شد، اشکان خطیبی نیز کمپین «من باهاتم» را به کمک اینستاگرام فعال کرد. کمپینی که در آن هنرمندان و چهره‌ها را دعوت می‌کرد تا به خانواده‌های محرومی که درآمد خود را به واسطه این بحران از دست داده‌اند، کمک برسانند. این کمپین هم نمونه موفقی بود که در آن چهره‌هایی نظیر رامبد جوان، پانته‌آ بهرام، پیمان معادی، هومن بهمنش، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، پانته‌آ پناهی‌ها و… همراه شدند و حدود ۱۰۰۰ خانوار به کمک پل ارتباطی اینستاگرام، تحت پوشش قرار گرفتند.»

    این کارشناس در پایان تاکید می‌کند، در مجموع می‌توان گفت هنرمندان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی در هنگامه مواجهه با بحران کرونا موفق و موثر عمل کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=377756
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *