×
×

هنرمندان آخرین شمع تولدشان در سال ۱۴۰۱ را فوت کردند

  • کد نوشته: 437887
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام اسفند ۱۴۰۱
  • ۰
  • هنرمندان پیشکسوت متولد اسفند ماه، امروز ـ چهارشنبه ـ دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در مجموعه باغ هنر تولد خود را جشن گرفتند.
    هنرمندان آخرین شمع تولدشان در سال ۱۴۰۱ را فوت کردند
  • در این مراسم که آخرین جشن تولد در سال ۱۴۰۱ بود، سیدعباس عظیمی، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان متولد اسفندماه حضور داشتند و ضمن بریدن کیک و گرفتنِ عکس یادگاری، تولد خود را جشن گرفتند.

    عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در آستانه‌ سال نو، ضمن عذرخواهی از هنرمندان به‌ دلیل کم‌وکاست‌های این موسسه در سال ۱۴۰۱، درباره‌ی برنامه‌های اقتصادی سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

    او در ادامه به تلاش‌های اعضای هیات‌مدیره‌ برای بهبود امور اقتصادی این مجموعه اشاره کرد و گفت: امسال ما پای نامه‌ی درخواست از مجلس شورای اسلامی، سه امضای طلایی از داریوش ارجمند، حسن ریاحی و انسیه شاه‌حسینی داریم و خوش‌بین‌ هستیم که از این طریق بتوانیم تسهیلات و امکانات بیشتری در اختیار هنرمندان پیشکسوت قرار دهیم.

    عظیمی از رایزنی‌هایی برای ایجاد تسهیلات برای چک‌آپ‌ و غربال‌گری قلب با بیمارستان قلب و چک‌آپ اولیه‌ی سرطان با مجموعه‌ای از بیمارستان‌ها خبر داد.

    داریوش ارجمند نیز به‌عنوان عضو هیات‌مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، در ادامه این مراسم به ارائه‌ی درخواست‌هایی از دفتر معاونت رئیس‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی به واسطه مراجعه حضوری و نامه‌نگاری اشاره کرد و درباره زنان هنرمند گفت: در این موسسه زنان بسیاری هستند که درجات بالای هنری دارند و سال‌های سال به رشد و اعتلای کشور کمک کرده‌اند و شایسته‌ی بیشترین تقدیرها و معرفی‌ها هستند. آقایان به‌ هر ترتیب حق‌شان را می‌گیرند اما این امکان برای خانم‌ها سخت‌تر است و باید تلاش کنیم تا حقوق تضییع‌شده‌ی آن‌ها برطرف شود.

    او در پایان و درباره بی‌نظیر بودنِ موسسه‌ای برای هنرمندان پیشکسوت در دنیا گفت: ما در این مجموعه مینیاتوریست، سوزن‌دوز، پته‌دوز، نقاش، موزیسین، سینماگر و تکنسین‌های بسیاری داریم. این مجموعه می‌توان در کشور بسیار راهگشا باشد. همچنین این موسسه در دنیا و در نوع خودش بی‌نظیر است و نزدیک به سه‌هزار نفر عضو دارد که هرکدام بیش از ۵۰ سال به رشد هنری، تاریخی و فرهنگی کشور کمک کرده‌اند.

    منبع: ایسنا
    https://musiceiranian.ir/?p=437887
       
    برچسب ها هنرمندان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *