×
×

قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی دنیا با این شرایط برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 376915
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی دنیا با این شرایط برگزار می‌شود

  • مدیر جشنواره فیلم «ونیز» اعلام کرد: جشنواره امسال به ضرورت تجربی‌تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لبرتو باربرا  در مصاحبه با خبرگزاری ایتالیایی آنسا در روز سه شنبه اعلام کرد که جشنواره امسال به ضرورت تجربی‌تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت و معتقد است که حال و هوای اروپایی پررنگ‌تری را باید شاهد بود.

    کانال تلگرامی سینه‌ایران در ادامه نوشت: باربرا  همچنین امکان همکاری با جشنواره فیلم کن را رد نکرد و هر حرکت مشترک بین دو جشنواره را شکلی از همبستگی برای جامعه جهانی سینما در دوره سخت کنونی قلمداد کرد.

    او تاکید کرد که هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز  با رعایت همه پروتکل‌ها مانند استفاده اجباری از ماسک و حفظ فاصله‌های اجتماعی برگزار خواهد شد و در هر نمایش فیلم، تعداد کمتری تماشاگر حضور داشته و تعداد کمتری کارت جشنواره نیز صادر خواهد شد.

    مدیر قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دنیا مطمئن است که دست اندرکاران کمتری از هر فیلم به ونیز سفر خواهند کرد و نشست‌های مطبوعاتی نیز به صورت مجازی برپا خواهد شد.

    او همچنین اعلام کرد که تعداد فیلم‌های ایتالیایی بیشتری در جشنواره حضور خواهند داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=376915
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *