×
×

آنلاین ببینید و دانلود کنید
علیرضا عصار «امیدواران» را به تلاشگران عرصه سلامت و درمان تقدیم کرد

  • کد نوشته: 376904
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • علیرضا عصار، خواننده و موزیسین شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان اثری تازه را در صفحه اینستاگرام شخصی اش با کاربران به اشتراک گذاشته و این قطعه را تحت عنوان «امیدواران» به پرستاران، پزشکان و یکایک مدافعان سلامت و کادر درمان هدیه کرد.

    علیرضا عصار «امیدواران» را به تلاشگران عرصه سلامت و درمان تقدیم کرد
  • علیرضا عصار

    قطعه «امیدواران» تازه ترین اثر از علیرضا عصار، تقدیم تمامی تلاشگران کادر درمان شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا عصار، خواننده و موزیسین شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان اثری تازه را در صفحه اینستاگرام شخصی اش با کاربران به اشتراک گذاشته و این قطعه را تحت عنوان «امیدواران» به پرستاران، پزشکان و یکایک مدافعان سلامت و کادر درمان هدیه کرد.

    عصار در این ویدیو ضمن سلام و صحبت هایی با مخاطبان گفت: « بنا به دلایل شخصی حدود دو سال است که از نزدیک در جریان تلاش و زحمات کادر درمانی کشورم هستم و می‌بینم برای کاری که می‌خواهند انجام دهند چه سختی‌هایی را متحمل می‌شوند؛ از پزشکان نازنینمان گرفته تا پرستاران عزیز و همه کسانی که به نوعی در ارتباط با کار درمانی هستند.»

    او ادامه داد: «به هر حال تصورم این است که این روزهای عجیب و غریب و این بیماری عجیب باعث شد که همه دنیا بیشتر به اهمیت کار و زحمت این عزیزان پی ببرند. اما بدانید که ما فراموش نمی کنیم کارهایی که شما عزیزان در این روزها انجام می‌دهید و من از طرف خودم، خانواده‌ام و همه مخاطبینم که مثل خانواده‌ام می‌مانند می‌خواهم تشکر خودم را از این طریق به شما اعلام کنم. هم به شما و هم به عزیزانی که در هر سمتی در این روزها از کنار خانواده بودن و جانشان گذشته‌اند و تمام تلاششان را می‌کنند که همه ما از این روزها راحت و سریع‌تر رد شویم.»
    علیرضا عصار در پایان خاطر نشان کرد: «من مراتب تأسف و تسلیت خودم را نیز اعلام می‌کنم به بازماندگان و عزیزانی که به واسطه این بیماری از این دنیا رفتند و دیگر بین ما نیستند. ما را در غم خود شریک بدانید.»

    شایان ذکر است که قطعه «امیدواران» از علیرضا عصار، به عنوان هدیه ای به تلاشگران و مدافعان عرصه سلامت و درمان هم اکنون آماده تماشاست و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=376904
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *