×
×

از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید

  • کد نوشته: 37647
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • قطعه شنیدنی «نمیخوام عاشقم باشی» از آلبوم «پلک پنجره» به آهنگسازی بابک شهرکی و ترانه حامد صمغ ابادی برای معرفی این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید
  • رحیم پوردرخش

    رحیم پوردرخش

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه شنیدنی «نمیخوام عاشقم باشی» از آلبوم «پلک پنجره» به آهنگسازی بابک شهرکی و ترانه حامد صمغ ابادی برای معرفی این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «پلک پنجره» در ژانر پاپ تولید شده است و ۹ قطعه به اسم های «گرمای بوشهر»، «تنها»، «بیوامشو»، «نمیخوام عاشقم باشی»، «دریا»، «رسوای ولات»، «هوای ابری»، «فریاد» و «تو شبم ماه میاد» دارد که آهنگسازی و تنظیم اکثر قطعات توسط بابک شهرکی انجام شده و ترانه های «پلک پنجره» هم سروده حسین نوری فیروزی، عمران طاهری، احمد شمس العلما، حامد صمغ آبادی و فریبا صفری نژاد است.

    هنرمندان مطرحی همچون بابک شهرکی (ویلن، ویلن آلتو و کمانچه)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، ناصر رحیمی (فلوت)، محسن شریفیان (نی انبان)، بهنام شهرکی (درامز و پرکاشن)، پدرام شهرکی (پیانو)، پیمان شبستری (ویلن)، علی زارع (ویلن) و شجاعت شفاهی (ساز الکترونیک) به عنوان نوازنده در تولید این اثر با رحیم پوردرخش همکاری کرده اند.

    شایان ذکر است که رحیم پوردرخش از سال ۱۳۸۴ به عنوان خواننده با شبکه های مختلف صداوسیما همکاری دارد و در استان بوشهر هنرمند شناخته شده ای محسوب می شود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «پلک پنجره» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «نمیخوام عاشقم باشی» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دریافت قطعه «نمیخوام عاشقم باشی»

    https://musiceiranian.ir/?p=37647
       
    برچسب ها رحیم پوردرخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *