×
×

با آهنگسازی بابک شهرکی
احسان خواجه امیری برای «بچه مهندس۳» می خواند

  • کد نوشته: 375806
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • احسان خواجه‌امیری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، در همکاری با بابک شهرکی تیتراژ سریال تلویزیونی «بچه مهندس۳» برای ماه رمضان را می خواند.

    احسان خواجه امیری برای «بچه مهندس۳» می خواند
  • احسان خواجه امیری

    احسان خواجه‌امیری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، در همکاری با بابک شهرکی تیتراژ سریال تلویزیونی «بچه مهندس۳» برای ماه رمضان را می خواند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،سومین فصل از سریال تلویزیونی بچه مهندس که ماه مبارک رمضان آماده پخش است، با تیتراژی به آهنگسازی بابک شهرکی و خوانندگی احسان خواجه امیری، از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

    این سریال در حال حاضر پروسه تدوین و صداگذاری را سپری می کند و با حلول ماه مبارک رمضان پخش می شود.

    فصل نخست این سریال به دوران کودکی شخصیت اصلی به نام جواد جوادی می‌پرداخت. او در فصل دوم نوجوان شده بود و حالا در فصل سوم، جوانی ۲۴ ساله و دانشجو است. «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی تولید شده است.

    بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی در کنار روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، (با معرفی) محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور و (با حضور) سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی در سومین سری سریال تلویزیونی «بچه مهندس۳» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    شایان ذکر است که نگارش متن‌های «بچه مهندس ۳» که در گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما تولید شده برعهده حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه بوده است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=375806
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *