×
×

با حمایت و همکاری بنیاد رودکی، وزارت ارشاد و تلویزیون تعاملی تیوا
کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج در تالار وحدت اجرا می شود

  • کد نوشته: 375513
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • کیوان ساکت و وحید تاج با همراهی گروه وزیری، در تاریخ ۳۰ فرودینِ جاری در تالار وحدت بروی صحنه رفته و رپرتواری از موسیقی ایرانی را در مقابل صندلی های خالی اجرا می کنند.

    کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج در تالار وحدت اجرا می شود
  • کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج

    کنسرت آنلاین وحید تاج و کیوان ساکت، آخرین روز از نخستین ماه بهاری ۱۳۹۹ در تالار وحدت برگزار می گردد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کیوان ساکت و وحید تاج با همراهی گروه وزیری، در تاریخ ۳۰ فرودینِ جاری در تالار وحدت بروی صحنه رفته و رپرتواری از موسیقی ایرانی را در مقابل صندلی های خالی اجرا می کنند.

    محمد دلنوازی(عود)، سروش عازمی خواه (پیانو)، اشکان مرادی( کمانچه)، علی فربدنیا (نی)، یحیی علوی(سنتور)، مهدی غلامی(دف و بندیر)، سیاوش ساکت(سازهای کوبه ای)، سالار زمانیان تار و کیارش ساکت(شورانگیز) در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته و آواز تاج را همراهی می کنند.

    این اجرا که به همت بنیاد رودکی روی صحنه خواهد رفت، همزمان از صفحه رسمی این نهاد در اینستاگرام به نشانی bonyad.roudaki پخش شده و در دسترس کاربران خواهد بود.

    پس از اجراهای برنامه آنلاین نوروزخانه که ایام عید باستانی نوروز با گروه های مختلف موسیقی تقدیم مخاطبان خانه نشین شده و در خاطرها ماند، بنیاد فرهنگی هنری رودکی با همکاری و مشارکت تلویزیون تعاملی تیوا، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی هنرمندان، با توجه به عدم امکان حضور تماشاگران در تالارهای این بنیاد، مجموعه کنسرت‌های آنلاینی برگزار می‌کند. این اجراها به پیشنهاد هنرمندان و بدون دریافت هزینه به روی صحنه می‌رود.

    شایان ذکر است که کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج، ساعت ۲۱ از تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تماشای این کنسرت به صورت زنده از طریق سایت tva.tv، اپلیکیشن نوا و یا صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی اقدام نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=375513
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *