×
×

با ملودیِ فاضل جمشیدی
پرویز پرستویی و سالار عقیلی در مشاهنر از «همدم» می خوانند

  • کد نوشته: 375326
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۸ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • قطعه «همدم» با همکاری سالار عقیلی، پرویز پرستویی و فاضل جمشیدی در راستای پویش مشاهنر و برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، به‌زودی منتشر می‌شود.

    پرویز پرستویی و سالار عقیلی در مشاهنر از «همدم» می خوانند
  • قطعه همدم از فاضل جمشیدی، پرویز پرستویی و سالار عقیلی

    قطعه «همدم» با همکاری سالار عقیلی، پرویز پرستویی و فاضل جمشیدی در راستای پویش مشاهنر و برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، به‌زودی منتشر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از ایسنا، این قطعه موسیقایی که هم‌اکنون مراحل پایانی ضبط را پشت سر گذاشته، قرار است به‌زودی منتشر شود.

    این اثر با شعری از علیرضا، بهرامی، ملودی از فاضل جمشیدی و با تنظیم ارکستر محسن غلامی، از موسیقیدان‌های مقیم مازندران ساخته می‌شود. همچنین نوازندگانی همچون علیرضا احمدی، حسین رودگر، رویا باقرزاده و ارکستر زهی در تولید این قطعه همکاری داشته‌اند.

    اسرافیل شیرچی، هنرمند عرصه تجسمی نیز خوشنویسی این قطعه موسیقی را بر عهده دارد و طراحی پوستر را نیز حمید حسین پور انجام داده است.

    قطعه “همدم” ابتدا با شعرخوانی و دکلمه پرویز پرستویی بر روی بیت هایی از مولانا، حکایت امید، صبر، وحدت و شادی را روایت می‌کند، سپس با آواز شور با صدای سالار عقیلی و اجرای سه خواننده بر روی شعر “همدم”، ادامه می یابد.
    قطعه “همدم” با حمایت و تاثیرپذیری از حرکت جمعی هنرمندان ایران زمین در قالب پویش “مُشاهنر” به ایرانیان تقدیم می‌شود.

    منبع: ایسنا https://www.isna.ir/
    https://musiceiranian.ir/?p=375326
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *