×
×

رپرتاژ آگهی
آیا گیتارهای کورت کیفیت خوبی دارند؟

  • کد نوشته: 375010
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • در این راهنما قرار است نمونه هایی از گیتارهای کورت را معرفی کنیم، که مطمئنا با مطالعه ی آن به میزان کیفیت گیتارهای کورت پی خواهید برد و این مطلب می تواند در شناخت برند کورت Cort به شما کمک کند.

    آیا گیتارهای کورت کیفیت خوبی دارند؟
  • در این راهنما قرار است نمونه هایی از گیتارهای کورت را معرفی کنیم، که مطمئنا با مطالعه ی آن به میزان کیفیت گیتارهای کورت پی خواهید برد و این مطلب می تواند در شناخت برند کورت Cort به شما کمک کند.

    میتوان گفت شرکت کورت امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان گیتار می باشد‌، تا جایی که با تولید انواع مختلفی از گیتارهای کلاسیک، الکتریک، بیس و گیتار آکوستیک کورت توانسته است عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گیتار را به دست بیاورد.

    معرفی گیتارهای آکوستیک کورت مناسب افراد مبتدی و حرفه ای:

    • گیتار آکوستیک کورت AD880 CE NS.
    • گیتار آکوستیک کورت AD880 NS.

    گیتارهای Standard کمپانی Cort، از قدیمی ‌ترین سری گیتارهای آکوستیک این شرکت محسوب می ‌شوند و سازهایی با کارایی و عملکرد درخشان، خوش صدا و با کیفیت بالا هستند.

    همچنین این گیتارها، از تنوع زیادی برخوردارند و به ‌لطف برخورداری از قیمت مناسب، برای مبتدی ‌ها و کسانی که برای سرگرمی گیتار می ‌نوازند، انتخاب بسیار خوبی هستند. AD880CE، افزون بر همه‌ ‌ی این شاخصه‌ ها، یک برگ برنده‌ ی دیگر نیز در اختیار دارند: سیستم EQ و تیونر پیشرفته ‌ی CE304T EQ که گستره‌ ی صوتی ساز و دقت کوک را بالا می ‌برد.

    آشنایی با پرفروش ترین گیتار کورت کلاسیک:

    • گیتار کورت مدل cort ac100c.
    • گیتار کورت مدل cort ac100CDX YT.
    • گیتار کورت مدل cort ac160NAT.

    اگر به دنبال گیتاری برای ورود به دنیای کلاسیک هستید که بعد از مدتی احساس نیاز به گیتاری حرفه ای تر پیدا نکنید گیتار کورت کلاسیک سری AC بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. این گیتار با قیمت مقرون به صرفه و در عین حال کیفیت خوب جایگاه خوبی برای افراد مبتدی و نوآموز پیدا کرده است. همچنین برای افراد حرفه ای نیز کارآمد هستند.

    در طراحی مدل‌ های سری AC، طراحان کورت تلاش کرده ‌اند تا با بازنگری در ساختار سنتی گیتارهای کلاسیک، رزونانس و طنین ساز را بهبود بخشند و یک قدم به صدای اصیل گیتارهای کلاسیک نزدیک ‌تر شوند. ترکیب حساب‌ شده ‌ی دو چوب ماهون mahogany و صنوبرspruce در ساخت بدنه ‌ی این گیتارها، به صدایی سنتی، عمیق و ملایم منجر شده است. به ‌علاوه، گیتارهای سری AC به نحوی طراحی شده ‌اند که در دستان هنرجو بسیار راحت باشند و حتی بتوان با صرف دقت و مهارت کم‌ تر نیز به صدایی خوب و دلنشین دست یافت.

    انواع گیتار الکتریک کورت و ویژگی آنها:

    اگر به دنبال گیتار الکتریک قیمت مناسب و با کیفیت برای آموزش هستید گیتار الکتریک کورت Cort سری G گزینه ی مناسبی می تواند برای شما باشد:

    • گیتار الکتریک کورت مدل G110 bks.
    • گیتار الکتریک کورت مدل G110 2T.

    از جمله ویژگی گیتار الکتریک کورت سری G:

    • بدنه ‌ی سبک و خوش‌ ساخت.
    • صفحه ‌ی رویی از چوب صنوبر.
    • پشت و طرفین بدنه از چوب ماهون.
    • دارای تقویت ‌کننده صفحه ‌ی رویی.

    گیتار الکتریک کورت مدل x100 opbk.
    کمپانی کورت مجموعه ی جدیدی از سری محبوب X را روانه بازار کرده است، که این سازهای مقرون به صرفه و با کیفیت در دو نوع ۶ سیم و ۷ سیم روانه بازار شده اند. اگر از مخاطب های سبک راک و متال هستید و قصد یاد گیری گیتار الکتریک را دارید، Cort X100 OPBK با قیمت مناسب و قابلیت بالای خود، شما را شگفت زده خواهد کرد.

    چه عواملی باعث شده تا جایگاه گیتار کورت تا به امروز حفظ شود؟
    نکات قابل ملاحظه ای که در رابطه با گیتار کورت مطرح شده و باعث شده تا جایگاه انواع مختلف آن در بازار خرید و فروش گیتار و همچنین بین نوازندگان گیتار برای اجرای سبک های مختلف در طول سال های متمادی حفظ شود و حتی تا میزان قابل ملاحظه ای این جایگاه نیز ارتقا داده شود، تولید کردن گیتارهایی با ویژگی های خاص زیر می باشد:

    گیتارهای بسیار محبوبی هستند.

    گیتارهایی دارای محدوده ی قیمتی بسیار گسترده می باشند.

    گیتارهایی دارای کیفیت بالا و قابل قبول هستند.

    امروزه در کنار فروشگاه های مختلفی که آلات موسیقی از جمله ساز گیتار را به فروش می رسانند، سایت های مطمئنی نظیر فروشگاه اینترنتی آلیک موزیک انواع متنوعی از گیتارهای ایرانی و خارجی را مناسب نوازندگان مبتدی و حرفه ای برای خرید آنلاین ارائه می دهد.

    شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آلیک موزیک گیتار مورد نظر خود را از میان گیتارهای کورت معرفی شده، با اطمینان از با کیفیت بودن آنها خریداری نمایید.

    مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

    منبع: رپرتاژ - روابط عمومی alikmusic.org
    https://musiceiranian.ir/?p=375010
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *