×
×

اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شود

  • کد نوشته: 374359
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شود

  • رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: اولین همایش مجازی موسیقی ویژه هنرجویان به مناسب عید نیمه شعبان در دو رشته سنتی و پاپ در این شهرستان برگزار می شود.

    میثم مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

    وی افزود؛  هنرجویان موسیقی در دو رده سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و ۲۳ تا ۳۲ سال می توانند آثار خود را تا ٣٠ فروردین ماه جاری در این جشنواره شرکت کنند.

    مرادی گفت: شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی مجازی در ابتدا فیلم قطعه مورد نظر خود را معرفی کنند، آثار باید به صورت یک قطعه اجرای تصویری (حداکثر تا دو دقیقه) و فقط با دوربین مویابل گرفته شود.

    رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه افراد از هرگونه افکت گذاری، تدوین و استفاده از سیستم های صدابرداری خودداری کنند، اضافه کرد: قطعات نباید مبتنی بر بداهه نوازی باشد.

    مرادی تاکید کرد: شرکت کنندگان در جشنواره مجازی موسیقی آثار خود را همراه با نام،  خانوادگی، تاریخ تولد، مدت دوران  آموزش به شماره واتساب

     ٠٩١٢۵٢۵١۶٠۵ ُ ٠٩١٢۵٢٨٩۵٢٣ ارسال کنند.

    وی گفت: هنرجویانی که آثار آنها برگزیده شود باید در روز همایش قطعات را به صورت زنده و کامل اجرا کنند.

    مرادی ادامه داد: بعد از بررسی آثار زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به منتخبان داده می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=374359
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *