×
×

رفع برخی نگرانی ها
خانه موسیقی به زودی جزئیات حق بیمه و سرانه سالانه بهار ۹۹ را اعلام می کند

  • کد نوشته: 374290
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • جزئیات مربوط به پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای خانه موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر در روزهای آینده اعلام می شود.جزئیات مربوط به پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای خانه موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر در روزهای آینده اعلام می شود.

    خانه موسیقی به زودی جزئیات حق بیمه و سرانه سالانه بهار ۹۹ را اعلام می کند
  • جزئیات پرداخت حق بیمه و سرانه سالانه اعلام می شود

    جزئیات مربوط به پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای خانه موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر در روزهای آینده اعلام می شود.جزئیات مربوط به پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای خانه موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر در روزهای آینده اعلام می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از خانه موسیقی ایران، پیرو خبر منتشر شده در سایت خانه موسیقی مبنی بر پرداخت حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال ۹۹(فصل بهار) اعضای این نهاد توسط صندوق اعتباری هنر، واحد بیمه و عضویت خانه اعلام کرد: اعضایی که تا پایان اسفند ماه سال ۹۸ حق بیمه خود را پرداخت کرده اند از بابت پرداخت حق بیمه فصل بهار ۹۹ نگرانی نداشته باشند.

    اطلاعات دقیق و چگونگی روند اجرایی پرداخت حق بیمه اعضا توسط صندوق اعتباری هنر طی روزهای آینده اعلام می شود و اعضا از هر گونه تماس در این خصوص با خانه موسیقی و صندوق اعتباری هنر خودداری نمایند.

    لازم به ذکر است، حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) در آخرین روز سال ۹۸ اعلام کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و مشکلات معیشتی پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=374290
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *