×
×

با آهنگسازی ویلیام نیری
«خداحافظ دختر شیرازی» شنیدنی شد

  • کد نوشته: 374090
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۹ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته ویلیام نیّری، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    «خداحافظ دختر شیرازی» شنیدنی شد
  • موسیقی فیلم دختر شیرازی منتشر شد

    آلبوم موسیقی فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته ویلیام نیّری، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم مربوط به فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» به نویسندگی کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور که سال گذاشته ساخته شد و از اکران آن که ۱۳ آذر ۱۳۹۸ بوده تا به امروز، با اقبال و استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان مواجه شده است.

    آلبوم فوق در قالب ۲۶ قطعه از موسیقی های متن این فیلم چیدمان یافته که به صورت «گریه شبنم»، «تیتراژ اصلی»، «بدون محمود جون»، «باران»، «بدون اتوبوس»، «در آغوش گرفتن»، «مو نسیمُم» و…نام گذاری شده است. موسیقی فیلم ساخته ویلیام نیّری است که بخش هایی از آن واریاسیون هایی است برروی تم محلی «دختر شیرازی» در ژانرهای گوناگون؛ از کلاسیک گرفته تا جَز.

    در اجرای قطعات این آلبوم، میلاد قنبری (دستیار آهنگساز)، بابک شهرکی (ویلن و ویولا)، کریم قربانی (ویلنسل)، ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، حسین تاجیک (ابوا) و هومن نامداری (کلارینت و ساکسفون سپرانو و آلتو) حضورو همکاری داشته اند.

    این فیلم سینمایی اقتباسی از فیلمنامه نیل سایمون با نام «دختر خداحافظی» است که شبنم مقدمی، افشین هاشمی, هومن برق نورد، آیسان حداد، هدایت هاشمی، رسول صدرعاملی، مونا فرجاد، حسین محب اهری، رویا تیموریان و حسین یاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته ویلیام نیری، منتشر شده و از طریق سایت های معتبر موسیقی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=374090
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *