×
×

دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید

  • کد نوشته: 36550
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • تازه ترین آلبوم سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «بی منت می» منتشر شد. این آلبوم به آهنگسازی، تنظیم و ترانه‌سرایی محمد مهدی باطنی‌ با یازده قطعه راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    دموی این اثر را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید
  • sina-sarlakموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه ترین آلبوم سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «بی منت می» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم به آهنگسازی، تنظیم و ترانه‌سرایی محمد مهدی باطنی‌ با یازده قطعه به نام های «آواز بی‌منت‌می»، «سرزمین بی پایان‌»، «تکنولوژی سنتور‌»، «تصنیف آدم و گندم‌»، «کران بی‌کران»، «تصنیف راز میان من و تو‌»، «تصنیف عشق مرا صدا زد‌»، «تکنولوژی تار‌»، «تصنیف ویرانه‌»، «تصنیف ایران‌» و «بی‌منت‌می» راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    باطنی‌ در یادداشتی در دفترچه این اثر نگاشته است : «موسیقی فاخر ایرانی، یکی از بهترین میراث نیاکان و بزرگان این سرزمین با تمدنی شگرف و دارای ژرفای فرهنگی، هنری و تاریخی است. گنجینه هایی چون ردیف های دستگاهی و مفامی، قطعات و تصانیف ماندگار قدما که وام دار و آمیخته با ادبیات و اشعار بی بدیل این مرزبوم بوده است، جانمایه و گویای هنری ارزشمند و سترگ است و این بار مسئولیت هنرمندان و موسیقیدانان نسل امروز را دو چندان می نماید.
    در اثری که پیش روی شماست، تلاش گردیده از اجرای تک خطی پرهیز و به شیوه ای نوین، ضمن حفظ و رعایت برتری جملات اصلی، برای هر ساز شخصیت منحصر به فردی در نظر گرفته شود و در تنظیم ها از رنگهای گوناگون و خطوط مجزا با حرکت های متفاوت استفاده شود، همچنین در تلفیق اشعار با موسیقی و استفاده از واژگان به سبب ارتباط با نسل امروز تلاش گردیده، امید آنکه مقبول طبع مردم صاحب نظر شود.»

    شایان ذکر است که ایرج دشتی زاده (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه – فطعات بی کلام)، شروین مهاجر (کمانچه – تصانیف)، مجید محیط (قیچک باس)، مرتضی یگانه راد (تمبک)، پژمان صاعدی (بم، تار و دف)، مجید یگانه راد (سازهای کوبه ای)، وفا مصباحی (نی) و محمد مهدی باطنی (سنتور) در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «بی منت می» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    + دانلود دموی آلبوم «بی منت می»

    https://musiceiranian.ir/?p=36550
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *