×
×

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های موسیقی
حمیدرضا نوربخش: حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار هنرمندان موسیقی پرداخت می شود

  • کد نوشته: 355703
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • حمیدرضا نوربخش گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

    حمیدرضا نوربخش: حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار هنرمندان موسیقی پرداخت می شود
  • حمیدرضا نوربخش

    حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی از اقدامات تازه انجام شده این نهاد برای رفاه هنرمندان موسیقی خبرهایی نویدبخش را اعلام کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از خانه موسیقی ایران، حمیدرضا نوربخش گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

    مدیرعامل خانه موسیقی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفاه اعضای این نهاد ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های موسیقی بسیاری از هنرمندان با مشکلات معیشتی جدی روبرو شدند. به همین منظور از چند هفته قبل برای کمک به اهالی موسیقی پیگیری هایی را انجام دادیم و خوشبختانه در واپسین روزهای سال مقرر شد هنرمندان موسیقی حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال ۹۹ را پرداخت نکنند.

    وی افزود: حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود و در صورت نیاز برای ماه های آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

    نوربخش همچنین عنوان کرد: مشکلات معیشتی هنرمندان موسیقی بسیار نگران کننده است و ما همچنان از دولت و وزارت ارشاد خواستار کمک هایی هستیم تا این مشکلات برطرف شود.

    او در پایان خاطر نشان کرد: سال ۹۸ با تمام سختی ها و مشکلات به پایان رسید و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران بخصوص هنرمندان موسیقی و اعضای خانه موسیقی ایران سالی پربار باشد تا در سایه همدلی از مشکلات پیش آمده گذر کنیم.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=355703
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *