×
×

صدای رادیو نوروز هم درآمد

  • کد نوشته: 355634
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • صدای رادیو نوروز هم درآمد

  • شبکه رادیویی نوروز که از ۲۸ اسفند آغاز به‌کار کرده است، تا ۱۵ فروردین به کار خود ادامه خواهد داد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رادیو نوروز با حضور حمید شاه‌آبادی، معاون صدای سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.

    شاه‌آبادی به این مناسبت با اشاره به نقش پر اهمیت رسانه‌ها در همراهی با مردم گفت: «قرار ما با مردم این است که بر روی محوری‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مردم تمرکز و آنها را همراهی کنیم. به نحوی که در شادی‌ها و گرفتاری‌های آنان حضور داشته باشیم. این مسئله از خاصیت‌های رسانه است و امروز که ویروس کرونا بر کشور سایه افکنده، معاونت صدا با رادیو نوروز در کنار مردم است.»

    معاون صدا نقش رادیو نوروز را در شرایط فعلی راهبردی ارزیابی کرد و ادامه داد: «برنامه‌های رادیو نوروز به گونه‌ای طراحی و تدوین شده است تا در بین مردم همدلی را که بزرگترین دستاورد فرهنگ غنی کشورمان است، ایجاد و صدای همدلی مردم باشد.»

    وی افزود: «در این ایام مردم در خانه ها، خودشان را قرنطینه می‌کنند تا از این ویروس و تبعات آن در امان بمانند. اما در کنار همه توصیه‌های صورت گرفته عده‌ای از جمله نیروهای امدادی و امثال آنها نباید در خانه بمانند. »

    شاه آبادی گفت: «این شبکه رادیویی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین به کار خود ادامه خواهد داد و از طریق سه درگاه گیرنده‌های رادیو با طول موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز، گیرنده‌های دیجیتال و برنامه کاربردی اپلیکیشن تلفن همراه رادیو قابل دریافت است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=355634
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *