×
×

گروه «عجم» برای موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی «بریم بسازیم» خواند

  • کد نوشته: 354443
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی «عجم» ساخت موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی رئالیتی شو «بریم بسازیم» را به پایان رساند.

    گروه «عجم» برای موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی «بریم بسازیم» خواند
  • گروه موسیقی «عجم» ساخت موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی رئالیتی شو «بریم بسازیم» را به پایان رساند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، به نقل از روابط عمومی استودیو نوبین، گروه موسیقی «عجم» به سرپرستی امین عجمی برای اولین بار ساخت موسیقی یک برنامه ایرانی را برعهده گرفت. بر همین اساس تیتراژ ابتدایی و انتهایی رئالیتی شو «بریم بسازیم» با عنوان «بیا دستم بگیر» ساخته این گروه موسیقی در ایام نوروز ۹۹ هر شب از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

    شعر، ملودی، تنظیم و خوانندگی این ترانه ها برعهده امین عجمی سرپرست گروه «عجم» بوده است و در ساخت تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای ملی و مقامی ایرانی استفاده شده و حال و هوای کاملا متناسب با عید نوروز و فلسفه ساخت برنامه «بریم بسازیم» در موسیقی مورد توجه قرار گرفته است.

    در موسیقی تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای سرنا، دایره، تنبک، عود، کمانچه، تار، سه تار و دهل که کاملا ایرانی هستند، استفاده شده و ساز ویولن تنها ساز کلاسیک به کار رفته در موسیقی تیتراژ این برنامه است.

    در ساخت موسیقی «بریم بسازیم» نوازندگانی چون میرزا مسعود موسوی (تار، ویولن، کمانچه)، علی رستمی گرجی (سرنا، نی، تنبک) و سروش عمومی (دهل) امین عجمی را همراهی کرده‌اند.

    مجموعه رئالیتی شو «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مهدی ماهان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی، محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز بسیج سازمان صدا وسیما است که از اول تا دهم فروردین ۹۹ هر شب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=354443
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *