×
×

پزشکی که مهمان مهران مدیری شد

  • کد نوشته: 354199
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • پزشکی که مهمان مهران مدیری شد

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مهران مدیری شب گذشته میزبان پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی جراح پلاستیک بود.

    شب گذشته مهران مدیری میزبان پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی جراح پلاستیک بود. هرمزی تعریف متفاوتی از زیبایی داشت و در ادامه گفت: زیبایی در وهله اول یک زیبایی رفتار، گفتار، اخلاق، بینش و نیک اندیشی است. همیشه به مریض‌ها می‌گویم اگر شما به قیافه مهربان مادر بزرگتان نگاه می‌کنید هرگز به طول بینی، به صورت افتاده او نگاه نمی‌کنید موی سفید او را می‌بوسید که این زیبایی است، اما در کنار این تعریف، اعتقاد دارم علمی وجود دارد به نام جراحی زیبایی که انسانها حق دارند در مقابل مسیرهای طبیعی زندگی و ناهنجاری‌هایی که «همراه تولد» وجود دارد، از جراحی استفاده کنند.

    مدیری درباره ازدواج او سوال کرد و پروفسور هرمزی پاسخ داد:ماندن من در اهواز باعث شد که هم ازدواج کنم و هم از سربازی معاف شدم،  رئیس دانشگاه پزشکی که من در آن تحصیل می کردم بعدها پدر خانم من شد؛ در جنگ ایران و عراق، من داوطلبانه در اهواز ماندم و همراه رئیس دانشگاه بودم بعد از مدت‌ها من دختر رئیس دانشگاه را دیدم و با هم آشنا شدیم و ازدواج  کردیم.

    در بخش پایانی برنامه هرمزی درباره اولین پیوند دست در ایران گفت:سال ۱۳۹۰ اولین پیوند دست را از بیمار مرگ مغزی به بیماری که دستش در چرخ گوش رفته بود، انجام دادیم، این عمل به ۱۱ سال تجربه برمی گردد و ۱۱ سال تشریح انجام دادیم؛ این پیوند را چهار صبح شروع کردیم و ۸ صبح تمام شد. اگر این کارها را دسته جمعی انجام دهیم اتفاق‌های خوبی را رخ می‌دهد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=354199
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *