×
×

«تار و تنهاییِ» فرزاد کبیری منتشر شد

  • کد نوشته: 353872
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم تار و تنهایی اثر تازه ای به آهنگسازی فرزاد کبیری، توسط این موزیسین راهی بازار موسیقی شد.

    «تار و تنهاییِ» فرزاد کبیری منتشر شد
  • تار و تنهایی از فرزاد کبیری

    آلبوم تار و تنهایی اثر تازه ای به آهنگسازی فرزاد کبیری، توسط این موزیسین راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «تار و تنهایی» نام اثری ست با آهنگسازی و تنظیم فرزاد کبیری بر سازهای تار و تارباس که آهنگساز توانسته در آن، فضایی نوین و پویا را روح ببخشد.

    فرزاد کبیری، تولید کننده این اثر، با نگاهی به ریشه ردیف دستگاهی و موسیقی فاخر ایرانی اثر تازه اش را در قالب ۱۰ قطعه که مجموعه ای از احساسات شخصی و ‌ملودی‌های ساخته شده توسط خود او هستند را گردآوری کرده است.

    این قطعات، شامل دو بداهه نوازی در آواز بیات ترک و بیات اصفهان می‌باشند که با رنگ صوتی کوبه‌ای‌های مختلف درآمیخته و اثر نوینی را ایجاد نموده است.

    فرزاد کبیری، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی است که از سال ۱۳۷۹ در فضای موسیقی اصفهان فعالیت می‌کند. او از نوازندگان تخصصی تار است و علاوه بر تارنوازی، در نواختن تار باس، باقلما و بوزوکی نیز مهارت دارد.

    این موزیسین از هنرآموزان مکتب اساتید نامداری همچون هوشنگ ظریف، جلیل شهناز، فضل‌الله توکل و فرهنگ شریف بوده و در حال حاضر، به کار آهنگسازی نیز مشغول است و تاکنون توانسته برای خوانندگان سرشناس حال حاضر، از جمله ایرج خواجه امیری آثاری را آهنگسازی کند.

    از کبیری پیش از آلبوم تار و تنهایی، اثری دیگر با نام «fieroo» با همکاری لوویس آنتونیو نیز در اسپانیا منتشر شده است و کارنامه فعالیت‌های او را جنبه جهانی بخشیده.

    شایان ذکر است که آلبوم تار و تنهایی از فرزاد کبیری، به بازار موسیقی عرضه شده و علاقمندان می توانند آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=353872
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *