×
×

محمدرضا شجریان به زودی از بیمارستان مرخص می شود

  • کد نوشته: 353487
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • طبق اعلام خبری از سوی پزشک معالج استاد محمدرضا شجریان، هنرمندِ محبوبِ آواز کشورمان در شرایط مساعدی نسبت به روزهای گذشته به سر می برد و می توان امیدوار به مرخص شدن عنقریب وی از بیمارستان بود.

    محمدرضا شجریان به زودی از بیمارستان مرخص می شود
  • استاد شجریان

    طبق اعلام خبری از سوی پزشک معالج استاد محمدرضا شجریان، هنرمندِ محبوبِ آواز کشورمان در شرایط مساعدی نسبت به روزهای گذشته به سر می برد و می توان امیدوار به مرخص شدن عنقریب وی از بیمارستان بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  دکتر عباسی، پزشک و هماهنگ کننده تیم پزشکی استاد شجریان در خصوص شرایط بالینی تازه ایشان اعلام کرد: «خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی ایشان روز به روز بهتر می شود و از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم؛ اگر به همین شکل پیش برویم ایشان بزودی از بیمارستان مرخص می شوند.»

    دکتر عباسی درباره وضعیت تنفسی استاد نیز اشاره کرد: «تنفس ایشان کاملا ارادی انجام می شود و حتی به دستگاه به صورت استندبای هم نیازی نیست. خوشبختانه از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم و همچنین سطح هوشیاری ایشان مانند چند ماه گذشته است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می کنند.»

    وی در خصوص وضعیت فعلی کشورمان و شرایط اپیدمیِ متاثر از ویروس کرونا توضیح داد که با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناکترین محل برای ابتلا است و در آنها در تلاش ند و امیدوار که استاد شجریان هر چه زودتر ترخیص شده و به خانه بازگردند.

    شایان ذکر است که خسرو آواز ایران در پی بروز مشکلات ریوی حادی که از اوایل اسفندِ جاری رخ داد، در بیمارستان جم تهران بستری شده و بحئلله اخبار تازه نوید سلامتی ایشان را می دهد.

    موسیقی ایرانیان صمیمانه سلامتی ایشان و همه پیشکسوتان هنر ایران زمین را از خداوند متعال خواستار است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=353487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *