×
×

نظر بازیگر سرشناس درباره جوانان هنرمند مسجدی

  • کد نوشته: 352603
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • نظر بازیگر سرشناس درباره جوانان هنرمند مسجدی

  • ایرنا نوشت: فرهاد قائمیان بازیگر سینما خواستار توجه بیشتر به جوانان هنرمندی شد که فیلم‌های خود را از گوشه و کنار کشور برای رویداد هنری کانون‌های مساجد ارسال می‌کنند.

    فرهاد قائمیان درباره بخش فیلم رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مسجد) گفت: نگاه به بچه های مسجد را باید جدی گرفت. چون کانون هایی در مساجد سراسر کشور به ویژه در نقاط دور افتاده وجود دارد که دارای استعدادهای نهفته است و باید بتوانیم این استعدادها را در حوزه فیلم و سینما جذب کنیم تا در آینده دراز مدت بتوانند حتی در جشنواره فیلم فجر آثاری در قالب فیلم کوتاه یا فیلم بلند ارائه دهند.

    وی افزود: انقلاب ما از مساجد شروع شد و نظر رهبر معظم انقلاب در مقطع کنونی این است که به دغدغه های نسل جوان و بچه های مسجد رسیدگی شود و به همین دلیل معتقدم که باید از جوانان مسجدی در این حوزه حمایت کرد. البته ما باید تمامی جوانان هنرمند را پرورش دهیم تا بتوانیم اداره امور فرهنگی و سینمایی کشور را در آینده به آنان بسپاریم.

    قائمیان ادامه داد: البته نباید انتظار زیادی از نوجوانان و جوانان هنرمند کانون های مساجد در عرصه سینما داشت. چون این افراد مطالبی را از مسائل دینی و اجتماعی به صورت تجربی استخراج کرده و بدون این که آموزش تخصصی دیده باشند، به تولید فیلم می پردازند.

    بازیگر مجموعه گاندو اضافه کرد: ما باید کشور را به دست جوانان بسپاریم و نه فقط بچه های مسجد، تمام جوانانی که در رشته های فرهنگی، هنری و اجتماعی پرورش پیدا می کنند.

    قائمیان مهمترین مساله برای این جوانان را آموزش دانست و گفت: با توجه به کارهای خوبی که از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، یک برنامه بلندمدت برای این هنرمندان پیش بینی شده و شاهد اتفاق های خوبی در این زمینه خواهیم بود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=352603
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *