×
×

پایان فصل نخست برنامه جدید مهران غفوریان

  • کد نوشته: 352176
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • پایان فصل نخست برنامه جدید مهران غفوریان

  • ایرنا نوشت: آخرین قسمت از فصل اول برنامه تلویزیونی «اعجوبه ها» با اجرای مهران غفوریان شنبه دهم اسفندماه بعد از خبر ساعت ۲۲  از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

    سروش گل محمدی، تهیه‌کننده برنامه اعجوبه ها با اعلام این خبر، افزود: برنامه تلویزیونی اعجوبه ها برای ۱۰۰ قسمت در چهار فصل طراحی شده است. ۲۶ قسمت از این برنامه در قالب فصل اول امشب به پایان می رسد و به زودی فصل دوم را با ساختاری جدید و روبه جلو به مخاطبان عزیز تقدیم خواهیم کرد.

    وی درباره برنامه امشب نیز گفت: در آخرین قسمت این برنامه، همه بچه هایی که در طول فصل اول در برنامه شرکت کرده اند در استودیو حاضر خواهند شد. با هرکدام از آنها گفتگوهای جذابی خواهیم داشت. برخی از این بچه ها آرزوهایی داشتند که در این قسمت شاهد برآورده شدن آرزوهایشان خواهیم بود.

    وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای اجرا سراغ مجریان نام‌آشنای برنامه های ویژه خردسالان و کودکان نرفتید؟ گفت: اعجوبه‌ها با توجه به ماهیت و مخاطبانش که علاوه بر کودکان، طیف بزرگسال را هم در بر می‌گرفت نیاز به یک مجری داشت که در مواجهه با بچه‌ها ترکیبی از جدیت و طنز را به صورت همزمان داشته باشد. از سوی دیگر نمی خواستیم با یک مجری برنامه‌های کودک برای مخاطبان پیش زمینه ذهنی درست کنیم.

    تهیه‌کننده اعجوبه‌ها درباره چگونگی انتشار فراخوان برای فصل دوم برنامه هم گفت: چگونگی حضور متقاضیان در فصل دوم اعجوبه‌ها را در برنامه امشب اعلام خواهیم کرد. برنامه‌ریزی ما بر این اساس است که به زودی ضبط فصل دوم را آغاز کنیم و این آمادگی را داریم که قبل از تعطیلات نوروز کار را شروع کنیم؛ البته با توجه به شرایطی که الان در کشور حاکم است و بحث انتشار ویروس کرونا باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=352176
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *