×
×

سخنگوی دولت میهمان گروه نواساز

  • کد نوشته: 348575
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • تالار رودکی در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر میزان گروه «نواساز» به سرپرستی علی‌اصغر عربشاهی بود.علی ربیعی سخنگوی دولت و محمد اله‌یاری رییس دفتر موسیقی به دیدن این اجرا نشستند.

    سخنگوی دولت میهمان گروه نواساز
  • گروه نواساز در فجر۳۵

    تالار رودکی در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر میزان گروه «نواساز» به سرپرستی علی‌اصغر عربشاهی بود.علی ربیعی سخنگوی دولت و محمد اله‌یاری رییس دفتر موسیقی به دیدن این اجرا نشستند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اجرای دوم تالار رودکی در سومین شب، جمعه ۲۵ بهمن‌ماه، در سانس ۲۱:۳۰ به گروه «نواساز» اختصاص داشت. محمد اله‌یاری (مدیر کل دفتر موسیقی و رییس جشنواره) و علی ربیعی (سخنگوی دولت) همراه با علاقمندان موسیقی ایرانی به دیدن اجرای این گروه موسیقی نشستند.

    «نواساز» گروهی است به سرپرستی علی‌اصغر عربشاهی که در سال ۱۳۹۵ تشکیل شد و پس از آن در همان سال کنسرت «سیاه مشق» را در تالار رودکی به روی صحنه برد و سپس با حضور در جشنواره‌های مختلف به فعالیت خود ادامه داد.

    این گروه موسیقی ایرانی در سی‌ و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت «کوارتت تار» پرداخت. بخش اول کنسرت به بداهه‌نوازی اختصاص داشت و رهگذار، تکنوازی، قطعه آذری با آهنگسازی عبدالله قربانی و تنظیم علی‌اصغر عربشاهی، تکنوازی، ضربی غوغا، تکنوازی، مقدمه هنگامه در هنگام و ضربی سبکبار بخش دوم کنسرت بودند.

    علی‌اصغر عربشاهی، مسعود آزین و آناهیتا رمضانی (نوازنده تار)، سهیل کاکاوند (نوازنده بم تار)، اعضای ارکستر «نواساز» هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=348575
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *