×
×

خاطره عجیب میرطاهر مظلومی از ایفای نقش دزد در یک سریال

  • کد نوشته: 345802
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • خاطره عجیب میرطاهر مظلومی از ایفای نقش دزد در یک سریال

  • میرطاهر مظلومی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، با حضور در برنامه «دورهمی»، یک خاطره عجیب از نخستین سال‌های شروع فعالیت هنری‌اش را بازگو کرد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میرطاهر مظلومی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، شب گذشته (پنجشنبه ۱۷ مرداد)، مهمانِ برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود.

    این بازیگر درباره شروع فعالیت هنری خود گفت: «سه گزینه ریاضی فیزیک، تجربی و هنر داشتم و از بین این گزینه‌ها هنر را انتخاب کردم. زمانی که هنر را انتخاب کردم، به تالار مولوی رفتم و به کارگردانی که داشت کار می‌کرد گفتم می‌خواهم کار کنم، گفت برو زمین را تی بکش و چایی درست کن و من برای این گروه این کار را انجام دادم، در حین تمرین، نقش یک سرباز را بازی می‌کردم، شب پانزدهم مشکلی برای یکی از بازیگران پیش آمد و من جایگزین آن شدم، اما همزمان کارهای خدماتی را هم انجام می‌دادم.»

    مظلومی درباره شروع کار در رادیو توضیح داد: «سال ۷۷ اولین بار در رادیو تست دادم و صداپیشگی را آغاز کردم و یک سال بعد در دوبله تست دادم و در آنجا مشغول به کار شدم، این روزها هم در رادیو، کارگردانی می‌کنم و در حوزه دوبله هم به عنوان مدیر دوبلاژ هستم که به هم زنجیره‌وار متصل هستند و نمی‌توانم آنها را از هم جدا کنم؛ عاشقانه کارم را دوست دارم.»

    او با یادآوری یک خاطره عجیب از اوایل فعالیت هنری‌اش گفت: «پدرم اولین بار در تلویزیون قهوه خانه، بازی من را دیده بود. من در آن سریال، نقش یک دزد را بازی می‌کردم و پلیس من را گرفته بود. پدرم بعد از دیدن این صحنه، رفته بود خانه و سند را برداشته و پیگیر آزادی من شده بود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=345802
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *