×
×

تقدیم می شود به خانواده ناصر …

  • کد نوشته: 34529
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • عمران طاهری که از او به عنوان ستاره نسل سوم موسیقی بندرعباس یاد می کنند و بعد از ناصرعبدالهی و رضا صادقی نماینده موسیقی جنوب کشور محسوب می شود، بعد از انتشار آلبوم «لطفاً» شب گذشته در سالن شهید آوینی بندرعباس روی استیج رفت و با اجرای خوب خود، حضار را به یاد روزهای اوج مرحوم ناصر عبدالهی انداخت.

    تقدیم می شود به خانواده ناصر …
  • موسیقی ایرانیان – مصطغی امامی: اولین کنسرت عمران طاهری در شهر بندرعباس و در میان استقبال جالب مردم، برگزار شد.

    عمران طاهری که از او به عنوان ستاره نسل سوم موسیقی بندرعباس یاد می کنند و بعد از ناصرعبدالهی و رضا صادقی نماینده موسیقی جنوب کشور محسوب می شود، بعد از انتشار آلبوم «لطفاً» شب گذشته در سالن شهید آوینی بندرعباس روی استیج رفت و با اجرای خوب خود، حضار را به یاد روزهای اوج مرحوم ناصر عبدالهی انداخت.

    این خواننده جنوبی شب گذشته با حضور پاشا یثربی به عنوان رهبر ارکستر، به اجرای منتخبی از آهنگ های آلبوم «لطفاً» و تک آهنگ های منتشر شده خود پرداخت.

    طاهری که با روزهای جوانی ناصر عبدالهی مقایسه می شود، در انتهای برنامه با اجرای یکی از آهنگ های معروف او (یامبو صحنه) حضار را بیش از گذشته به یاد صدای طلایی بندرعباس انداخت. او پیش از اجرای این آهنگ گفت:« این آهنگ را تقدیم می کنم به خانواده ناصر عبدالهی، هرچند نمی توانم به وسعت صدای ناصر و تسلط او اجرا کنم، اما امیدوارم اجرای این آهنگ باعث زنده شدن یاد و خاطره ناصر شود.»

    نکته جالب این کنسرت، حضور نوید عبدالهی (پسر بزرگ ناصر) و همچنین دختر ناصر در سالن بود که معمولاً در محافل موسیقی حضور پیدا نمی کنند.

    پدرام مرندیز، ماکان حافظی، ناصر رحیمی، علیرضا رحیمی بشر، شجاعت شفاعی، امید فرهود نیا، سیامک کریم پور، علی ضرابی، کامیار ماندگاریان در کنار پاشا یثربی (رهبر ارکستر)  و امین داعی (تهیه کننده و مدیر برنامه های عمران) ، عمران طاهری را در این کنسرت همراهی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=34529
       
    برچسب ها عمران طاهری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *