×
×

آخرین هزار صدایِ پاپ ۱۳۹۸ با داوری حامد همایون، فرشاد حسامی‌ و مهدی ایوبی اجرا می شود

  • کد نوشته: 344569
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • سری جدید مسابقه استعدادیابی هزار صدایِ پاپ، در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

    آخرین هزار صدایِ پاپ ۱۳۹۸ با داوری حامد همایون، فرشاد حسامی‌ و مهدی ایوبی اجرا می شود
  • سری جدید هزار صدای پاپ

    سری جدید مسابقه استعدادیابی هزار صدای پاپ، سومین هفته از بهمن ماه ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی هزار صدا، ساعت ۱۴:۳۰ پنج شنبه هفدهم بهمن ماه، یکی دیگر از سلسله برنامه‌های مسابقه استعدادیابی هزارصدا در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه که در بخش موسیقی پاپ هزارصداست، فرشاد حسامی‌، مهدی ایوبی و حامد همایون آثار شرکت‌کنندگان در برنامه را در بخش‌های آهنگسازی، ترانه و خوانندگی قضاوت خواهند کرد و نفر برگزیده برنامه را معرفی خواهند کرد. حسامی ‌پیش از این در یکی از برنامه‌های سال ۱۳۹۵ و اولین برنامه هزارصدای شهرستان در گرگان به عنوان کارشناس در هزارصدا حضور داشته و حامد همایون نیز، در اولین اجرای صحنه‌ایش در سال ۱۳۹۵ خواننده مهمان برنامه هزارصدا، اما مهدی ایوبی برای اولین بار به عنوان کارشناس ترانه در این برنامه حضور دارد. ایوبی صاحب مجموعه ترانه‌های تیمارستان، تلفن عمومی ‌و روزنامه‌نگار و همچنین کتاب دستور خط زبان محاوره‌ای فارسی با عنوان «چگونه ترانه‌هایمان را درست بنویسیم» از جمله ترانه‌سرایان و مدرسان پرکار این روزهای ترانه است و آثارش توسط مطرح‌ترین خوانندگان این روزها اجرا شده است.

    خواننده مهمان این برنامه هم خواننده خوش‌صدا والایار است که در پایان برنامه قطعاتی را برای تماشاگران اجرا خواهد کرد.

    همچنین این برنامه به زنده‌یاد فریدون فروغی تقدیم خواهد شد که متولد نهم بهمن ماه است و علی احمدیان یکی از قطعات مشهور ایشان را به سبک و سیاق خود اجرا خواهد کرد. این آخرین هزارصدای پاپ در سال ۹۸ است و دو برنامه دیگر هزارصدا دراین سال، پنجم و بیست و یکم اسفندماه در بخش‌های موسیقی سنتی و موسیقی کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

    شایان ذکر است که آخرین هزار صدای پاپِ سال ۱۳۹۸ در ساعت ۱۴:۳۰ روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد و بنابر اعلام هیأت مدیره، از آنجایی که زمان برنامه با دربی تهران تداخل دارد، گلهای بازی لابلای اجراهای خوانندگان پخش خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=344569
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *