×
×

آهنگ جدید وحید تاج با نام یادگاری را دانلود کنید

  • کد نوشته: 344371
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • وحید تاج، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «یادگاری تقدیم مخاطبان کرده که این اثر را محمدامین همائی بر سروده ای از بهمن محمدزاده آهنگسازی کرده است.

    آهنگ جدید وحید تاج با نام یادگاری را دانلود کنید
  • قطعه یادگاری از وحبد تاج

    قطعه «یادگاری» به آهنگسازی محمد امین همائی و آواز وحید تاج، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، وحید تاج، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «یادگاری» تقدیم مخاطبان کرده که این اثر را محمدامین همائی بر سروده ای از بهمن محمدزاده آهنگسازی کرده است.

    این قطعه یکی از قطعات آلبوم بی قراری ها می باشد که با نوازندگی ارکستر اوکراین به اجرا در آمده است. ضبط آواز تاج در استودیو پاپ انجام شده و میکس و مستر این قطعه را امید اصغری بر عهده داشته است.

    از این آوازخوان نام آشنای موسیقی کشورمان پیش تر، تک آهنگ های دیگری چون «یک روز می آیی»، «جانان»، «سقوط» و… به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که قطعه «یادگاری» به آهنگسازی محمدامین همائی و آواز وحید تاج، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=344371
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *