×
×

تصاویری از پشت صحنه مهم‌ترین فیلم‌های سال

  • کد نوشته: 344040
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • تصاویری از پشت صحنه مهم‌ترین فیلم‌های سال

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هالیوودریپورتر به بررسی دوباره فیلم‌های سینمایی که در مهمترین بخش اسکار یعنی بهترین فیلم قرار دارند، پرداخت.

    این لیست شامل فیلم‌هایی مثل مرد ایرلندی، جوکر، روز و روزگاری در هالیوود، انگل، زنان کوچک، خرگوش جوجو، فورد در برابر فراری، ۱۹۱۷ و داستان ازدواج می‌شود. جوکر با ۱۱ نامزدی اسکار بیشترین شانس را در بین فیلم‌های نام برده دارد و در جایگاه‌های بعدی نام فیلم‌های «روز و روزگاری در هالیوود»، «مرد ایرلندی» و «۱۹۱۷» دیده می‌شود.

    «جوکر»

    از «جوکر» تا «انگل» / تصاویری از پشت صحنه فیلم‌های نامزد اسکار

    فیلم تاد فیلیپس با محوریت شخصیت آرتور فلیک (واکین فینیکس) در حالی که در طول اکرانش بیش از یک میلیارد دلار فروخت و رکوردهای زیادی را شکست، در آکادمی اسکار هم موفق بود و یازده نامزدی کسب کرد. فیلپیس در میزگرد کارگردان‌ها گفته بود هر روز تغییراتت جدیدی را در فیلم اعمال می‌کردند؛ از جمله سکانسی که در دستشویی انجام شد. قرار بود در این سکانس جوکر، گریم صورتش را پاک و اسلحه را پنهان کند، اما در نهایت تصمیم دیگری گرفته شد.

    «جوجو ربیت»

    از «جوکر» تا «انگل» / تصاویری از پشت صحنه فیلم‌های نامزد اسکار

    زمانی که کمپانی فاکس برای ساخت فیلمنامه تایکا وایتیتی که در لیست سیاه بود به توافق رسید، لازم بود که این کارگردان و نویسنده خودش نقش هیتلر را بازی کند؛ اما برای این کار مردد بود. او گفته بود: فقط نمی خواستم سایه شخصیتی که بسیار شیطانی است را روی خودم حس کنم اما در نهایت این کار انجام شد. این فیلم ۱۴ میلیون دلاری که داستان یک پسر و دوست خیالی اش را روایت می‌کند، در ۴۰ روز فیلمبرداری شد و بازیگر نقش پسر بچه این فیلم هم یک ماه قبل از آغاز فیلمبرداری پیدا شد.

    «ایرلندی»

    از «جوکر» تا «انگل» / تصاویری از پشت صحنه فیلم‌های نامزد اسکار

    آل پاچینو و جو پشی توانستند نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل سال برای بازی در فیلم مافیایی و ۱۷۵ میلیون دلاری نتفلیکس به کارگردانی اسکورسیزی شوند. علاوه بر اینکه این فیلم ده نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ کسب کرد، مارتین اسکورسیزی به عنوان کارگردان در قید حیاتی که بیشترین نامزدی اسکار (۹ نامزدی در بخش کارگردانی) را دارد، شناخته شد.

    «انگل»

    از «جوکر» تا «انگل» / تصاویری از پشت صحنه فیلم‌های نامزد اسکار

    «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو محصولی از کره جنوبی در جوایز انجمن بازیگران با دریافت جایزه بهترین گروه بازیگری به اولین فیلم سینمایی خارجی زبان تبدیل شد که این جایزه را دریافت می‌کند. این فیلم جایزه بهترین فیلم جشنواره کن را نیز دریافت کرد. این فیلم ۱۲ میلیون دلاری به یک پدیده بین المللی تبدیل شد.

    «۱۹۱۷»

    از «جوکر» تا «انگل» / تصاویری از پشت صحنه فیلم‌های نامزد اسکار

    این فیلم به کارگردانی سم مندس داستان ماموریت دو سرباز را روایت می‌کند. بهترین فیلم و کارگردان گلدن گلوب و کسب جایزه برتر انجمن تهیه‌کنندگان از جمله افتخارات مهم این فیلم است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=344040
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *