×
×

الناز شاکردوست، نوید محمدزاده و حامد بهداد در شب منتقدان

  • کد نوشته: 343615
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • الناز شاکردوست، نوید محمدزاده و حامد بهداد در شب منتقدان

  • فیلم‌های «مسخره‌باز»، «متری شیش و نیم» و «سرخپوست»، بیشترین جوایز سیزدهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را بین خود تقسیم کردند.

    جایزه مشترک برای «سرخ‌پوست» و «متری شیش و نیم»

    جایزه بهترین تدوینِ شب منتقدان به بهرام دهقانی برای فیلم «متری شیش و نیم» اهدا شد که سعید روستایی جایزه او را دریافت کرد.

    تندیس بهترین فیلمبرداری را هومن بهمنش برای فیلم «سرخ پوست» و فیلم «متری شیش و نیم» دریافت کرد. این فیلمبردار پس از دریافت جایزه‌اش گفت: «خیلی خوشحالم این دو فیلم در کنار هم مورد تایید مهم‌ترین مفسران و تحلیلگران فیلم قرار گرفتند. من از آثار فیلمبرداران پیشکسوت بسیار ایده گرفتم و از نیما جاویدی عزیز تشکر می‌کنم و از تهیه کننده این فیلم نیز. این جایزه را تقدیم به برادر کوچکترم می‌کنم که امشب در کنار من بود.»

    خلاقیت نوید محمدزاده، برایش جایزه به ارمغان آورد

    در ادامه مراسم، تندیس خلاقیت در بازیگری را، علی علایی و ایمان امیدواری به نوید محمدزاده اهدا کردند. علایی در این زمینه گفت: «این تندیس چند سال یک‌بار اتفاق می‌افتد و وقتی بازیگر در چند فیلم شرکت می‌کند و در چند فیلم خاص و در رده‌های بالا بوده است. سال اول این تندیس به حمید فرخ‌نژاد با چهار نقش اول اهدا شد. فرهاد اصلانی برای سه فیلم این جایزه را دریافت کرد. امسال هم این جایزه به بازیگری اهدا شد که در ایجاد کنش‌های خلاقانه بسیار موفق بوده است.»

    نوید محمدزاده پس از دریافت جایزه خود، گفت: «برای چندمین بار است که  در این جشن به من لطف داشتید و من را مطمئن می‌کنید که روند فعالیت خود را ادامه دهم. تک‌تک عوامل  کمک می‌کنند که بازیگر موفق باشد و دیده شود.»

    او همچنین از سعید روستایی و نیما جاویدی به دلیل حمایت‌هایشان در روند فیلم تشکر کرد و جایزه‌اش را به خانواده‌هایی اهدا کرد که فرزندان‌شان را در سانحه هوایی از دست دادند.

    پس از آن، تندیس بهترین بازیگر نقش دوم زن به فرشته صدرعرفایی برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» تعلق گرفت. صدرعرفایی در این بخش گفت: «خیلی سپاسگزارم که من را لایق دانستید برای دریافت تندیس. تیم و گروه است که باعث موفقیت یک بازیگر می‌شود و این جایزه برای من بسیار ارزشمند است، زیرا منتقدان، درک بالایی از شرایط جامعه دارند.»

    حامد بهداد بهترین بازیگر مرد و الناز شاکردوست بهترین بازیگر زن

    پس از پخش کلیپی از نامزدهای بهترین نقش اول مرد، تندیس این بخش از سوی کامران ملکی، میلاد کی‌مرام و جمشید هاشم‌پور به حامد بهداد برای فیلم «قصر شیرین» اهدا شد.

    تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن هم به الناز شاکردوست برای «شبی که ماه کامل شد» تعلق گرفت. شاکردوست پس از دریافت جایزه خود در سخنانی گفت: «این جایزه قدرتمندترین جایزه است و افتخار می‌کنم که اینجا هستم و برای رسیدن به این نقطه جنگیدم. خودم را مدیون خیلی‌ها می‌دانم و خدا فرصت دوباره زندگی کردن را بابت نعمت حضورم در سینما به من داد. من معتقدم به‌واسطه سینما می‌توان آدم بهتری شد. از نرگس آبیار به‌خاطر تک تک بخش‌های فیلم شبی که ماه کامل شد سپاسگزارم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=343615
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *