×
×

آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شد

  • کد نوشته: 341163
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • هومان رومی، آهنگساز، مدرس و نوازنده کمانچه پنجمین آلبوم رسمی خود را در فضایی از موسیقی ردیف-دستگاهی و در قالب سه قطعه به اجرا در آورده است.

    آلبوم تکنوازی کمانچه «نهانگاه» از هومان رومی منتشر شد
  • هومان رومی

    آلبوم کمانچه نوازی نهانگاه از هومان رومی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا روانه بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هومان رومی، آهنگساز، مدرس و نوازنده کمانچه پنجمین آلبوم رسمی خود را در فضایی از موسیقی ردیف دستگاهی و در قالب سه قطعه به عناوین «نهان از خود»، «بانگ نهان» و «مست جنون» ساخته و پرداخته است.

    ضبط قطعات این اثر در استودیو پاییز با صدابرداری و میکس-مسترینگ حسن خدایی انجام شده است.

    هومان رومی زاده ۱۳۵۶ در خرم آبادِ لرستا، فراغ التحصیل رشته نوازندگی ایرانی (کمانچه) از دانشگاه هنر تهران و از هنرآموختگانِ اساتید هادی منتظری، احمد مراحمی، علی اکبر شکارچی و کیهان کلهر است و همچنین به استادی دانشگاه و تدریس آزاد موسیقی مشغول است. او اجراهای متعددی به صورت تکنوازی و گروه نوازی در داخل و خارج از کشور داشته که همکاری با گروه های عبدالقادر مراغه ای در پروژه شهرآشوب، گروه همساز، گروه غوغا و گروه بین المللی نیو آنسامبل هلند، تنظیم برخی قطعات برای آلبوم های آهنگسازان دیگر و نوازندگی از آن جمله اند. رومی پیش از اثر تازه اش، چهار آلبوم شو عید (شب عید)، صبح، پرواز در بی کران و در مسیر فصل ها را منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم تکنوازی کمانچهء نهانگاه از هومان رومی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=341163
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *