×
×

اپرای ایتالیایی به رهبری نیما پناهی ها در تالار وحدت بروی صحنه می رود

  • کد نوشته: 338354
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • ارکستر و گروه کُر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهی ها چهارم بهمن ماه سال جاری اپرای ایتالیایی را با کنسرت مایستری امین غفاری و تکنوازی پیانویِ کسری فریدی در تالار وحدت تهران تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان می شود.

    اپرای ایتالیایی به رهبری نیما پناهی ها در تالار وحدت بروی صحنه می رود
  • اپرای ایتالیایی به رهبری نیما پناهی ها

    کنسرت «اُپرای ایتالیایی» به رهبری نیما پناهی ها، اولین هفته از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در تالار وحدت برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر و گروه کُر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهی ها چهارم بهمن ماه سال جاری اپرای ایتالیایی را با کنسرت مایستری امین غفاری و تکنوازی پیانویِ کسری فریدی در تالار وحدت تهران تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان می شود.

    در این اجرا امین غفاری (ویولون اول)، یگانه حسینی نیا (ویولون دوم)، دانیال جورابچی (ویولا)، یاسمن کوزه گر (ویولونسل)، مهدی کلانتری (کنترباس)، کسری فریدی (پیانو)، ماه سیما فلاحی (فلوت)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، ماهان ببری (تیمپانی)، علیرضا خسروی و فرشاد بیات (سازهای کوبه ای) به هنرنمایی خواهند و پرداخت و همچنین آناهیتا حسین زاده (سوپرانو کلوراتورا)، بتینا هووسپیان (متسو سوپرانو دراماتیک) و گروه کُر بزرگ بل کانتو، در بخش آواز و آوا قطعاتی زیبا را ارائه خواهند کرد.
    قطعات انتخاب شده برای کنسرت پیش روی اپرای ایتالیایی با اجرایی متفاوت و رپرتواری دست اول از اُپراهای «جوزپه وردی» توسط این مجموعه بزرگ اجرا خواهد شد.

    شایان ذکر است که اپرای ایتالیایی به رهبری نیما پناهی ها، در ساعت ۱۸ از تاریخ ۴ بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت بروی صحنه می رود و بهای بلیت ها آن ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ …الی ۱۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338354
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *