×
×

آلبوم یادگاران از امیرحسین مختاری منتشر شد

  • کد نوشته: 338289
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • یادگاران، نام اثریست تازه با تنظیم و نوازندگی قانون امیرحسین مختاری و همراهی تنبک و کاخنِ داوود قهرودی که در فضایی از موسیقی کلاسیک-تلفیقی و در قالب ۱۲ قطعه بی‌کلام اجرا شده است.

    آلبوم یادگاران از امیرحسین مختاری منتشر شد
  • آلبوم یادگاران از امیرحسین مختاری

    آلبوم قانون نوازی یادگاران از امیرحسین مختاری، از سوی شرکت پارت صدا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، یادگاران، نام اثریست تازه با تنظیم و نوازندگی قانون امیرحسین مختاری و همراهی تنبک و کاخنِ داوود قهرودی که در فضایی از موسیقی کلاسیک-تلفیقی و در قالب ۱۲ قطعه بی‌کلامِ «الهه ناز»، «آواز ابوعطا»، «آتش دل»، «دل شکن»، «آواز بیداد»، «طاقتم ده»، «به اصفهان رو»، «شمع و پروانه»، «به سوی تو»، «آواز ماهور»، «می زده» و «موج آتش» به اجرا در آمده است.

    در خصوص این اثر امیر اسلامی یادداشتی ارائه کرده است که: «در آلبوم یادگاران که شامل تعدادی از قطعات قدیمی و ماندگار موسیقی ایرانی در کنار چند تک‌نوازی آوازی است، امیرحسین مختاری قصد جواب دادن به کنجکاوی‌هایش را دارد. تنظیم‌هایی که بر روی قطعات انجام داده نوعی برداشت شخصی او از چیدمان اصوات است که در لحظات زیادی جسورانه و تاثیرگذار است».

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام یادگاران از امیرحسین مختاری، توسط شرکت پارت صدا روانه بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند این اثر بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338289
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *