×
×

کنسرت بانوان کالیوه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 338108
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان کالیوه، در تاریخ ۶ بهمن ماهِ سال جاری به دیدار بانوان موسیقی دوست در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران رفته و رپرتواری از قطعات زیبای کلاسیک ایرانی را تقدیم آنان خواهند کرد.

    کنسرت بانوان کالیوه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت گروه بانوان کالیوه

    کنسرت گروه موسیقی کالیوه (ویژه بانوان) به سرپرستی سارا احمدی، هفته اول از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان کالیوه، در تاریخ ۶ بهمن ماهِ سال جاری به دیدار بانوان موسیقی دوست در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران رفته و رپرتواری از قطعات زیبای کلاسیک ایرانی را تقدیم آنان خواهند کرد.

    در این کنسرت حوروش خلیلی و فروغ فضلی (خوانندگان)، سارا احمدی (دف و سرپرست)، بیتا احمدی (دف و دایره)، پریا علیاری (تارباس)، مینا احمدی (تار)، مهشاد هاتف (کمانچه‌آلتو)، مریم احمدی (تنبک و دهل)، غزاله طهرانی (سنتور) و ماهور جوزایی (کمانچه)، به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی گروه کالیوه، ۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی کالیوه به سرپرستی سارا احمدی و آواز حوروش خلیلی و فروغ فضلی، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۶ بهمن ماهِ سال جاری در سالن خلیج فارسِ فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338108
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *