×
×

مجموعه ها و مدیران هنری شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند

  • کد نوشته: 337167
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۳ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • تعدادی از مجموعه ها و مدیران نهادهای هنری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام های تسلیت جداگانه ای را منتشر کردند.

    مجموعه ها و مدیران هنری شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند
  • تعدادی از مجموعه ها و مدیران نهادهای هنری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام های تسلیت جداگانه ای را منتشر کردند.

    تعدادی از مجموعه ها و نهادهای فرهنگی هنری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام های تسلیت جداگانه ای را منتشر کردند.

    در متن پیام سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح آمده است: «بسم رب الشهدا والصدیقین/ خبری که امروز در تمامی جهان طنین انداز شد ، خبر وصال مجاهدی خستگی ناپذیر بود ، مجاهدی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پای در رکاب ولی زمانه خویش بود و رسالت خود را نه تنها در کشور شهید پرور ایران بلکه در تمامی عرصه های مقاومت اسلامی به خوبی ایفا کرده بود و همواره در آرزوی شهادت که به فرموده امام زین العابدین سلام الله علیه: القتل لنا عاده و کرامتنا الشهاده ، مرگ عزتمندانه بودرسید .

    شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پدر معنوی رزمندگان جبهه مقاومت بودند و همواره خود را سرباز کوچک امام خامنه ای مدظله می نامیدند، عروج این خادم سیدالشهدا سلام الله علیه را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و نائب ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و هم چنین به ادامه دهندگان راه این شهید سرفراز در جبهه های مقاومت تبریک و تسلیت می گویم و برای این شهید عزیز علو  درجات و حشر با اربابشان حضرت سیدالشهدا سلام الله علیه را از خداوند ذوالجلال  خواستارم.»

    انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس نیز در متن پیام تسلیت خود آورده است:  « بسم رب الشهداو الصدیقین / مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾ / از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)

    شهادت سرداررشید و پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی ارزوی چندین و چند ساله وی را محقق کرد و سرانجام وی را به جمع یاران سفرکرده و همرزمان شهیدش رساند. بی شک حیات طیبه این شهید والامقام که سراسر مجاهدت و رشادت در سخت ترین صحنه های نبرد و رویارویی با دشمنان انسانیت و بشریت بود می بایست با پایانی خونین به پایان می رسید و جامه ای جز لباس سرخ گون شهادت زیبنده قامتش نبود.

    انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به نمایندگی جمعی از هنرمندان و فعالان تئاتر مقاومت کشور ضمن محکومیت شدید این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار ، شهادت فرمانده مقتدر و محبوب سپاه اسلام  شهید حاج قاسم سلیمانی  را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) ،مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) خانواده و بیت شریف و نستوه ایشان و ملت مقاوم ایران اسلامی و جمیع دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و بر ادامه راه ایشان در عرصه های گوناگون خصوصا جبهه فرهنگ و هنرمتعهد و ارزشی تاکید می نماید.

    رجاءواثق داریم که خون مجاهدان و جان برکفان جبهه مقاومت اسلامی زوال بیش ازپیش نظام سلطه و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت و براین باوریم که با ظهور دولت جهانی حضرت صاحب الامر (عج) تقاص جنایات خونین و ننگین اصحاب الشیطان و مثلث شوم عبری غربی عربی گرفته خواهد شد … أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ؟»

    علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز در پیام تسلیت خود بیان کرده است: «بسم الله الرحمن الرحیم / وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ/ سردار شهید ملی، حاج قاسم سلیمانی عزیز، در جوار سکینه ی الهی، آرام گرفت. زلالیِ چشمه‌گون چشمها و روح بلند سردار، در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود. شهادت در راه خدا به دست جنایتکاران و حضور بر سفره حضرت حق، گوارای وجودش باد. ‎

    هنرمندان سینمای ایران ترور قهرمان محبوب مردم میهن شان را محکوم می‌کنند و ‎یاد و خاطره مردان مردی را که عزتمندانه و سرافرازانه، با خدمت به خلق و خلوص و ایثارشان، آب و خاک این سرزمین را از گزند پلشتی ها، در سایه سار امان و امنیت، ماندگار و جاودانه ساختند فراموش نخواهند کرد.»

    فرهنگستان هنر هم در پیامی شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش را اینچنین تسلیت گفت: «در  متن این پیام آمده است: « بﺴﻢ رب‌اﻟﺸﻬﺪاء واﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ / شهادت سردار والامقام، حاج قاسم سلیمانی و نیز شماری از همرزمانش که در راه عشق به وطن و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، موجب تأثر و تألم ملت شریف ایران و جبهه مقاومت شد.

    حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز سپاه اسلام، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی، متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه بود. خون این سردار افتخارآفرین، الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

    شهادت این شهید بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای سردار بزرگمان، شهید قاسم سلیمانی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=337167
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *