×
×

آهنگ جدید گروه رستاک با نام کارا اوزوم حابسی را دانلود کنید

  • کد نوشته: 336531
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۱ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی رستاک که در روند پروژه موسیقایی در خانه- بی مرز، قطعه محلی و فولکلوری، فرای مرزهای ایرانی خلق می کند، طبق وعده ای که از طریق رسانه ها به مخاطبانشان داده بود، تازه ترین اثر خود را همزمان با سال نوِ میلادی ۲۰۲۰ تحت عنوان «کارا اوزوم حابسی» تقدیم همه موسیقی دوستان کرد.

    آهنگ جدید گروه رستاک با نام کارا اوزوم حابسی را دانلود کنید
  • قطعه کارا اوزوم حابسی از گروه رستاک

    قطعه وعده داده شده از گروه موسیقی رستاک، تحت عنوان «کارا اوزوم حابسی» منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی رستاک که در روند پروژه موسیقایی در خانه- بی مرز، قطعه محلی و فولکلوری، فرای مرزهای ایرانی خلق می کند، طبق وعده ای که از طریق رسانه ها به مخاطبانشان داده بود، تازه ترین اثر خود را همزمان با سال نوِ میلادی ۲۰۲۰ تحت عنوان «کارا اوزوم حابسی» تقدیم همه موسیقی دوستان کرد.

    این قطعه به زبان ترکیه ای است و دومین خروجی گروه رستاک در پروژه شنیداری درخانه – بی مرز است.

    این گروه که بیش از دو سال است بر روی مراحل تولید این مجموعه شنیداری تلاش کرده است سرانجام، ماه گذشته اولین قطعه از آن را منتشر کرد. قطعه نخست که «کوچه‌لر» نام داشت به زبان آذری خوانده شده و در واقع یک بازخوانی خاطره‌انگیز از این ملودی قدیمی و محبوب آذری‌ها است.

    همان‌طور که پیشتر از زبان اعضای گروه نیز شنیده شده، پروژه «در خانه_بی مرز» یک طرح هنری با رویکرد فرامرزی است که به بازآفرینی قطعاتی از کشورهای همسایه ایران می‌پردازد و اکنون در مرحله دوم از روند انتشار این مجموعه، نوبت به کشور ترکیه رسیده است.

    شایان ذکر است که قطعه ترکیه ای «کارا اوزوم حابسی» از گروه موسیقی رستاک، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=336531
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *