×
×

برنامه جدید ارکستر فرهنگ و هنر اعلام شد

  • کد نوشته: 334391
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» روز چهارشنبه یازدهم دی‌ماه به رهبری علی‌اکبر قربانی و شهرام توکلی با همراهی اردشیر کامکار در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

    برنامه جدید ارکستر فرهنگ و هنر اعلام شد
  • برنامه جدید ارکستر فرهنگ و هنر اعلام شد/ همراهی اردشیر کامکارتازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» روز چهارشنبه یازدهم دی‌ماه به رهبری علی‌اکبر قربانی و شهرام توکلی با همراهی اردشیر کامکار در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

    تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» از مجموعه های وابسته به مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ با مشارکت بنیاد رودکی روز چهارشنبه یازدهم دی ماه به رهبری علی اکبرقربانی و شهرام توکلی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    در این اجرا که با تک نوازی کمانچه اردشیر کامکار و نیما زاهدی به عنوان کنسرت مایستر برگزار می شود، قطعات «فانتزی شرقی و ملودی های کردی» به آهنگسازی علی اکبر قربانی، «ساری گلین» با تنظیم علی اکبر قربانی، «کجاوه و کوچ» به آهنگسازی شهرام توکلی، «کنسترتینو کمانچه در سه موومان» به آهنگسازی ارسلان کامکار، «راپسودی ایرانی» به آهنگسازی خیام میرزا زاده و «اسمر» به آهنگسازی کاظم داودیان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

    تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک «فرهنگ و هنر» ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه یازدهم دی‌ماه به رهبری علی اکبرقربانی و شهرام توکلی با همراهی اردشیر کامکار در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=334391
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *