×
×

​کنسرت «شهر خاموش» سه شب دیگر تمدید شد

  • کد نوشته: 333153
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر برای سه شب دیگر در تهران در دی ماه تمدید شد. «شهر خاموش» از سال‌ها پیش در برخی کشورها روی صحنه رفته و تور خود را از فروردین امسال در تالار وحدت تهران آغاز کرده و در برخی شهرهای دیگر نیز اجرا شده است.

    ​کنسرت «شهر خاموش» سه شب دیگر تمدید شد
  • کیهان کلهر

    کیهان کلهر

    کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر برای سه شب دیگر در تهران در دی ماه تمدید شد. «شهر خاموش» از سال‌ها پیش در برخی کشورها روی صحنه رفته و تور خود را از فروردین امسال در تالار وحدت تهران آغاز کرده و در برخی شهرهای دیگر نیز اجرا شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  «شهرخاموش» نام آلبوم بی‌کلامی است که توسط‌ کیهان کلهر به همراه بروکلین رایدر (کوارتت زهی آمریکایی) به سفارش دانشگاه هاروارد برای سازبندی و اجرای کوارتت ساخته شده است. «شهر خاموش» مورد استقبال قرار گرفت و هم در ایران و هم در خارج کشور هنرمندان و منتقدان آن را ستودند و در جدول بهترین آلبوم‌های کلاسیک متقاطع بیلبورد به جایگاه هجدهم دست یافت. این آلبوم در شهرهای اروپا و آمریکا مثل لندن، نیویورک، ویرجینیا، شیکاگو و مینیاپولیس اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

    کیهان کلهر، آهنگساز ایرانی در دوران طلایی موسیقی ایران همکاری خود را با هنرمندان ایرانی همچون محمدرضا شجریان، علی‌اکبر مرادی، شهرام ناظری، حسین علیزاده و گروه دستان ثبت کرد که حاصل این همکاری آلبوم‌های «شب، سکوت، کویر»، «فریاد»، «سفر به دیگر سو»، «بی‌تو به‌سر نمی‌شود»، «فریاد»، «نوروز»، «در آینه آسمان» و … بوده است. کیهان کلهر زمانی که ۱۷سال داشت، مقیم ایتالیا شد و سپس برای ادامه تحصیل به کانادا رفت و در رشته آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=333153
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *