×
×

سینا درخشنده سفیر پروژه گردشگری جام جهانی فوتبال شد

  • کد نوشته: 332682
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • «سینا درخشنده» پس از حضور در استان بوشهر و برگزاری دو اجرای موفق، به عنوان سفیر پروژه گردشگری جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد.

    سینا درخشنده سفیر پروژه گردشگری جام جهانی فوتبال شد
  • «سینا درخشنده» پس از حضور در استان بوشهر و برگزاری دو اجرای موفق، به عنوان سفیر پروژه گردشگری جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد.

    این خواننده با حضور در استان بوشهر، اجرایش در شهر «دیلم» را برگزار کرد که این اجرا، نخستین کنسرت در تاریخ این شهرستان بود. پیش از این هیچ کنسرتی اجازه اجرا در این شهر را پیدا نکرده بود، اما با حمایت‌های استاندار بوشه، این کنسرت بدون هیچ حاشیه‌ای و با کیفیت مناسب برگزار شد.

    پس از این اجرا، فرماندار شهرستان دیلم از سینا درخشنده تمجید و تقدیر کرد که توانست در این شرایط اجتماعی، شور و نشاط را به میان مردم دیلم بیاورد.

    همچنین سینا درخشنده کنسرتی در شهر بوشهر داشت و در آنجا و از سوی استانداری به عنوان سفیر پروژه ملی بوشهر توریست ۲۰۲۲ انتخاب شد. بوشهر توریست ۲۰۲۲ پروژه‌ای بین‌المللی بین ایران و قطر است که مربوط به جام جهانی فوتبال است. در میان شهرهای ایرانی، بوشهر کمترین فاصله‌ی دریایی و هوایی‌ را با کشور قطر دارد؛ از این رو هنگام برگزار جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر، قرار است که بوشهر پذیرای بخشی از گردشگران جام جهانی فوتبال باشد. از هم اکنون پروژه‌های بسیاری در بوشهر در حال ساخت است تا زیرساخت‌های لازم برای پروژه بوشهر توریست ۲۰۲۲ مهیا شود. هم‌اکنون ۴۰ اقامتگاه بومگردی در بوشهر و مناطق اطراف آن مشغول کار و چند هتل پنج ستاره و چند رستوران دریایی در حال ساخت هستند.

    سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ کشورمان به عنوان سفیر این پروژه ملی انتخاب شده تا در راه معرفی و رونق آن تلاش کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=332682
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *