×
×

«می‌ترسم» با صدای «سالار عقیلی» و موسیقی «ایوب صادقی» منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 328271
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۸ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • «سالار عقیلی» در جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی تک‌آهنگ «می‌ترسم» را با موسیقی «ایوب صادقی» منتشر خواهد کرد. این اثر ارکسترال ایرانی روز یازدهم آذرماه و از سوی موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

    «می‌ترسم» با صدای «سالار عقیلی» و موسیقی «ایوب صادقی» منتشر می‌شود
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    «سالار عقیلی» در جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی تک‌آهنگ «می‌ترسم» را با موسیقی «ایوب صادقی» منتشر خواهد کرد. این اثر ارکسترال ایرانی روز یازدهم آذرماه و از سوی موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تنظیم تک‌آهنگ می‌ترسم توسط «فرید قهرمان‌پور» انجام شده و ترانه آن هم سروده «مهدیه عرب» است. تک‌آهنگ می‌ترسم اولین همکاری سالار عقیلی و ایوب صادقی نیست. این دو هنرمند از سال‌ها قبل چند همکاری مشترک در آلبوم‌ها و اجراهای متعددی را داشته‌اند.

    ایوب صادقی که خود در زمینه خوانندگی و آهنگسازی فعالیت جدی دارد در مقطعی به عنوان یکی از اعضای ارکستر سالار عقیلی اجراهایی را با این خواننده داشت. همچنین آنها در آلبوم «از تنهایی گریه مکن» که یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های عقیلی با موسیقی «ابوالفضل صادقی‌نژاد» بود هم همکاری داشتند.  شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همکاری ایوب صادقی با سالار عقیلی در جایگاه آهنگساز فقط به تک‌آهنگ می‌ترسم محدود نمی‌شود و آنها آثار دیگری هم در دست تولید و انتشار دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=328271
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *