×
×

هدایت هاشمی در «بوقلمون»

  • کد نوشته: 328162
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۸ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • مهر نوشت: کارگردان نمایش «بوقلمون» که پیش از این در سال ۹۴ در مجموعه تئاتر شهر اجرا شده بود، اعلام کرد که این اثر را با تغییراتی در متن و گروه بازیگری، از ۱۹ آذر در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد. خیرالله تقیانی‌پور نویسنده و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی گفت: […]

    هدایت هاشمی در «بوقلمون»
  • مهر نوشت: کارگردان نمایش «بوقلمون» که پیش از این در سال ۹۴ در مجموعه تئاتر شهر اجرا شده بود، اعلام کرد که این اثر را با تغییراتی در متن و گروه بازیگری، از ۱۹ آذر در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد.

    خیرالله تقیانی‌پور نویسنده و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی گفت: قصد دارم نمایش «بوقلمون» را که سال ۹۴ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردم، با تغییر جزییاتی در متن و گروه بازیگری، این بار در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است «بوقلمون» از ۱۹ آذر در سالن سمندریان روی صحنه برود.

    وی درباره تغییرات ایجاد شده در گروه بازیگری نمایش افزود: در اجرای جدید نمایش «بوقلمون» هدایت هاشمی و محسن زرآبادی به همراه بازیگرانی که در اجرای پیشین نمایش حضور داشتند، به ایفای نقش می‌پردازند.

    تقیانی‌پور درباره چرایی اجرای مجدد «بوقلمون»، اظهار کرد: فضا و موضوع این اثر نمایشی با شرایط امروز جامعه ما همخوانی دارد و با تغییراتی که در متن دادم آن را به روزتر کردم. «بوقلمون» درباره بحث و اتفاقات امروز جامعه است.

    این نمایشنامه‌نویس در بخش پایانی سخنان خود درباره نگارش آثاری جدید و اجرای آن‌ها، بیان کرد: نمایشنامه «به مقیاس ۴ دهه» را نوشته‌ام و قصد اجرای آن را در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر دارم، ضمن اینکه نمایش «ملکه» را سال آینده در مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهم کرد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=328162
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *